Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

"Bu meydan kanlı meydan(!?).... Ve arkasından patlama...İlginç değil mi?

"Bu meydan kanlı meydan(!?).... Ve arkasından patlama...İlginç değil mi?
 

Horon tepme ve patlama anı...


BU MEYDAN ÖNCEDEN DE BÖYLE Mİ ANILIYORDU...? YOKSA, BU "BARIŞ MİTİNGİNDEN" SONRAKİ ADI MI KONDU?

Tertiplenen mitingin adı "Emek, Barış, Demokrasi" idi ama; bu miting aslında AKP iktidarına karşı düzenlenmişti...

Eğer bu miting, iktidar partisi ile birlikte, başta  "sokağa çıkın" diyerek 40 kişinin ölümüne neden olan Demirtaş'ı; Suruç'ta katliam öncesindeki toplantıyı tertipleyen HDP'yi ve ona yön veren PKK'yı da kapsasaydı, bu mitingi ben de desteklerdim... Ama öyle değildi...

DİSK Genel Sekreteri, mitingden bir gün önce, yani dün, yaptığı bir açıklamada; "13 yıllık AKP politikalarından mağdur olan herkes o gün Ankara'da buluşacak" dedi.

Televizyondaki bu konudaki haberleri ve görüntüleri izlerken dikkati çeken şey, mitinge katılan bir grubun "BU MEYDAN, KANLI MEYDAN" diyerek horon oynamaları ile patlamanın aynı anda olmasıydı...

Horun oynayan gençler, "BU MEYDAN, KANLI MEYDAN" sözlerini o kadar çok tekrarladılar ki, sanki bombanın patlamasını bekler gibiydiler... Bilmem kaçıncı kez tekrardan sonra bomba patladı... Horon oynayan gençler, bombanın patladığı yere bakarak dağıldılar...

Buna rağmen, bunun bir tesadüf olduğunu düşünüyor ve bu tespitlerim ile, bu kanlı katliamı gerçekleştirenleri, mitingi tertipleyenlerle ilişkilendirmek istemiyorum ama; Suruç katliamını yapanlarla rahatlıkla ilişkilendirebilirim...

PKK'ya karşı mücadele ederken "şehit verdiğimiz Mehmetçiklerimiz" için canımız yanarken, bunlara ilave olarak yaramıza tuz-biber  eken ve günahsız insanlarımızın ölümüne neden olanları şiddetle kınıyorum...

Ölenlere rahmet ve yaralılara acil şifalar diliyorum...

Bu bloğum birçok kişinin hoşuna gitmeyecek ama, ben böyle düşünüyorum... Bu katliamın arka planı elbette açığa çıkacaktır...

Bu patlamayı planlayanlar ve bu patlamanın olacağını önceden bilenler elbette belirlenecektir...

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..