Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '20

 
Kategori
İlişkiler
 

“Bu Tarafta Kişiler Var Mı”

“Bu Tarafta Kişiler Var Mı” Bir toplulukta oturuyorsunuz yeni gelen herkesin elini sıktı. Siz görmeyenin elini sıkmadı ne hissedersiniz bu gün iş yerimize yapı krediden bir arkadaş geldi. Aynı odadaki arkadaşıma kredi kart teklif etti. Bana hiç bir şey demedi. Ve giderken öbür taraflarda birileri var mı kimse var mı dedi. Biz bu toplumun neyiyiz biraz sorgulamanızı rica ediyorum. Bu gün hak kavramından değilde bu tarz uygulamalarda duygusal durumumuzdan bahsetmek istedim.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..