Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

"Burada erkek var"

Cuma akşamları, Antalya Devlet Senfoni Orkestrası'nın haftalık olağan konserleri verilmekte. Ben de mümkün olduğunca izlemeye çalışırım. O gün konser için hazırlanmak amcıyla eve çıktım, traş oldum hazırlığımı tamamlayıp, alt kattaki işyerimize geri indim. Bu arada pek alışkın olmadığım bir şey yapıp parfüm de kullanmıştım.

İçeride ben ve eşimden başka kimse yok... Bankonun arkasında sohbet ederek oturuyoruz. Kapı açıldı, içeriye ailece tanıştığımız üniversite öğrencisi genç kız girdi... Girer girmez içerinin havasını iyice koklayıp
heyecanla bağırdı;
-Burada erkek vaaar!!!
Ben de oturmakta olduğum sandalyeden doğrularak cevabı yapıştırdım:
-Sen beni ne zannediyordun?

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..