Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"ÇEKİRDEK HAREKATI" başladı!...

"ÇEKİRDEK HAREKATI" başladı!...
 

"Biz, artık çocuklarımızın bizlerin yaşında ağaç
görmelerini istediğimiz için tükettiğimiz meyve
çekirdeklerini çöpe atmayıp biriktiriyoruz.

Biriktirdiğimiz şeftali,kiraz,kayısı, erik, karpuz,kavun vb...
Çekirdeklerini yağmurların başlayacağı mevsimlerde gittiğimiz
arazilere toprağa gömerek üzerine de bir miktar can suyu dökerek,
bu çekirdeklerin bir kısmının tutmasını sağlayacağız.

Meyvelerde de hibrit tohumlar yaygınlaştığında, tıpkı sebzelerde
olduğu gibi çekirdekten ürün yetiştirme imkanı ortadan kalkacak.

Çekirdek Harekatı'na destek olarak, çocuklarımıza
yerli tohumumuzu miras bırakalım.Ülke çapında başlayan
Çekirdek Harekatı'na çocuklarımız için destek olalım.

Unutmayın, çöpe attığınız her çekirdekte bir ağaç
saklıdır!...
"

Posta kutuma yukarıdaki mesaj düştü. Gönderen dostum belli de,
kim düşünmüş, kim başlatmış, ne zaman başlamış belli değil.
Çok doğru ve gerekli bir yaklaşım... Çok tuttum.
Bendeniz cennet kuşu da buradan harekata katılıyorum.

Para pul vermek yok, karın ağrısı yok...
Cepler zaten boş, bol bol tohum koyacak yer var.
Beni seven ardımdan gelsin.

Hücuuum!...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..