Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Malayani

Gizli duyguları daha ne kadar gizleyebilirsin
...
Mühürlü sandığı açtım
Dilimdi o sandık
...
Utansam da, anlasanda, anlamasan da…
Yazacağım mühürlü sandıktakileri...
...
Seni sığamayacağın bir yere sığdırmak gibi bir hataya düştüm
Aslında ben sana, sığınmak istiyordum
Limanına sığınmak istediğimdin…
Gemiydim…
...
Bazense sana liman olmam gerektiğini anladım
...
Kolundan tutmak isterken
Sendekinin kanat olduğunu gördüm,
Uçmak isterken sana, yere çakıldığımı gördüm...
...
Körken sana gör dedim...
Kör değilken, sana gösterdiğimi
Hiç kendimin görmediğini gördüm...
...
Kelimeler yetersiz mi?
...
Ben beş kelimeyle konuşmuşum sen yirmi
...
Seni hiç anlamamışım
Sen beni hiç anlamamışsın
...
İkimizin dünyası farklı
Bir kapıdan girince o kapıyı kapatıp
İkinci kapıya gitmemiz gerektiğini
Ama ikinci kapıyı açmaya cesaretimizin olmadığını
Sen kendi kendine yutkunmuşsun,
Ben kendi kendime…
...
Saklambaç oynamışız hiç saklanmadan

Malayani diye geçer hepimizin ortak düştüğü durum...
Malayaniyle zaman kaybetme!

04.02.2012

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..