Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '13

 
Kategori
Sinema
Okunma Sayısı
3545
 

'Çilek filminin çekimleri Kdz Ereğli'de sürüyor'

'Çilek filminin çekimleri Kdz Ereğli'de sürüyor'
 

Kdz Ereğli 'Sevgi şehridir'

Bu günlerde Ramazan ayı ile birlikte şehrimiz ağırdan hareket etmeye başladı. Canlılığını yitirmek şehirlere de mahsustur aslında... Güne kötü başlamak gibi bir şey. 

Kdz Ereğli 'canlı' bir şehirdir... Dinamiktir. Biraz durgun zamanları da yok değil... Kdz Ereğli festivaller şehridir. Binlercenin 'Bir' olduğu şehirdir...

Çilek filmini duydunuz mu bilmiyorum... Şehrimizde çekiliyor. Azra Akın 'Çilek' , YANİ filmdeki çilek sanırım... Çilek ve çelik bu şehrin iki ham maddesidir... Bu şehir de çilek gibi çelik gibi de kalpler görmek mümkün...

Canlılık var filmin çekildiği yerlerde... Aksiyon var yer yer... Bu filmde ne anlatılacak gerçekten bilmiyorum. Ama görseli SEVGİ şehri Kdz Ereğli olacak. ve Çilek kokacak kesin...

Benden de bir şiir okuyorlarmış dermişim...

Ya da filmin bir tarafında oradan geçerken gölgem filan görünüyor oalabilir. Sanatçı olmak zordur. Tahammül ister. Gerçek sanatçıysanız daha da zordur... Çünkü gerçek sanatçılar bakın hep 'arka plandadır'. Kimse bana demedi ki şiirlerin çilek gibi, gel değerlendirelim, elinden tutalım...

                  Çilek gibi insanlar, sanatçılar azaldı dostlar...

                  Yeşil çamımız kızarıyor!

                  Canım acıyor, adam yetişmiyor.

                  Kdz Ereğli'den sevgilerle. Kdz Ereğli'yi ne kadar anlatsam az kalacak. En iyisimi siz 'Çilek Filmi' ni izleyin 2014 yılında. Kdz Eeğli'yi 2014 yılına kadar göreceğim derseniz 2013'ün son aylarına doğru 'Hamsi Festivali'miz olacak... Ne dersiniz 'Bir' OLMAK güzel şey değil mi?

                  Kdz Ereğli'mize sahip çıkalım. Zonguldak olarak değil Türkiye olarak... Çünkü O 'Sevgi Şehri' , Çilek gibi insanların şehri! Çelik gibi insanların şehri...

                  Şehrin sloganı 'Sevgi- Barış- Dostluk'tur... Ne dersiniz öldürmeyelim bu değerleri... Hep birlikte söyleyelim. Savaşmayalım, sevişelim...

                  Kdz Ereğli Belediye Başkanı olmak zordur. Başkanımız Halil Posbıyık çok mücadele etti bu günler için. Çilek filmi çekiliyorsa bugün sahilimizde ona çok borçluyuz demektir... Yıllar önce Kdz Ereğli üstü pasaklı bir çocuk idi... Büyüdü bugün... Tüm şehirlere örnek bir şehir oldu. 

               'Sevgi şehrinden haberler bu kadar' Başka bir sinema filminde inşallah görüşmek üzere...

                Son bir hatırlatma Halil Sezai var filmin kaptanlığında... İnşallah film çilek gibi olacak ve çilek gibi tadından yenmeyecektir:))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Çilek filmini bilmiyorum, bilgilendirici bu güzel yazınız için teşekkürler. Sevgi yazılarına sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ

nahide çelebi 
 20.07.2013 15:48
Cevap :
Ereğli'de Çilek günleri yine başladı... 2014 yılında vizyonda olacak. Epey oldu sinema izlemeyeli, bunu da izlemem. Asgari ücretli tv den izlese yeter sanırım:)) 2016 yılında izlerim yani bu gidişleee:)) Çay kaşığı ile verilen zamları bizden vergilerle şu yla bu yla kepçeyle alıyorlar ya birde buna bozuluyorum. Asgari ücretlilere vergi olsun yapmayın:))  22.07.2013 9:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 61
Toplam yorum
: 242
Toplam mesaj
: 7
Ort. okunma sayısı
: 1467
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

             Ben İbrahim Arslan. 05.02.1983 Yılında doğdum, halen yaşıyorum... Şairim... Belki dü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster