Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Kozmetik
 

"Cilt lekeleri"ne çözüm önerisi

"Cilt lekeleri"ne çözüm önerisi
 

Bioderma Leke Açıcı Cilt Bakım Serisi


Uzuuun bir aradan sonra herkese Merhaba! 

Yoğun ve yorucu bir eğitim dönemine birkaç saatliğine de olsa ara verip, sizlere yazı yazmak istedim. Üniversite hayatı diyip geçmemek lazım. Resmen ona kendinizi adamanız bile gerekebilir. Kısa sınavlar (Quizler), Vizeler, Sunumlar, Projeler, Finaller ve daha neler neler! :) Hepsinin üstesinden gelinmesi inanın ki çok zor zanaat. Ama bir şekilde de geliyorsunuz ve dönem sonuna yaklaşıyorsunuz bile! İşte böyle, arada nefes alabilmeyi başarabildiğim zamanlarda sizlerle bir şeyler paylaşmaya karar verdim. Biliyorum, çok aksattım burayı; ama sizler de çok iyi bilirsiniz ki bu öğrencilik hayatı işte ;) 

Gelelim bugünkü bahsedeceğim konuya : Bioderma White Objective H2O Leke Açıcı Yüz Temizleme Suyu ( Cilt bakım rutinini yenilemek isteyenler buraya gelsinnn!) 

Bioderma'nın ürünlerini daha önce denememiş olsam da "leke açıcı-giderici" kelimelerini bir görmeyeyim, hemen elime alırım şişeyi. "Güzelleşmek zor zanaattır." derler ya, doğru da derler hani. Çünkü kaliteli bir ürün almak istiyorsanız eğer, pamuk eller cebe dememiz gerekiyor hemen. Bioderma benim için bilmediğim-kullanmadığım bir marka iken, cilt güzelliğine kendimi adadığımdan ve de ürünlerini tanımaya başladığımdan beri çok sevmeye başladığım bir marka olup çıktı. Daha önce de buna benzer bir ürünü vardı : Bioderma Sensibio H2O diye. Onu kullanma fırsatını yakalayamamış olsam da şimdiki fırsatı tam karşımda duruyor. Bu sefer kaçırmak olmaz dedim ve hemen kaptım bir tane! Aslında bu markanın leke açıcı bir cilt bakım serisi mevcut. 

Dört üründen oluşan leke giderici "White Objective" serisinin serumu; White Objective Serum. İçerdiği W.O. Kompleksi sayesinde güneş sonrasında oluşabilecek kahverengi lekeleri yok edip, yeniden oluşumunu engelliyor. İçeriğindeki Glikolik asit ve C Vitamini peeling etkisi yaratarak, kahverengi lekelerin yoğunluğunu azaltıyor. Canlandırıcı jel yapısıyla cildi pürüzsüz hale getiriyor. Önceden temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine ya da doğrudan kahverengi lekeler üzerine gece -yatmadan önce- uygulanabiliyor. Bir diğer özelliği de şu : Makyajınızı temizleme veya tonik amaçlı da kullanabiliyorsunuz bu ürünü. Birçok işlevi bir arada sunuyor sizlere. Bir ürün daha başka size ne sunabilir ki ama? :) 

Bioderma Leke Çıkarıcı serisinin diğer ürünlerini merak edenler için isimlerini hemen yazıyorum : 

W.O Active Cream: Leke Çıkarıcı Gündüz Kremi
W.O H2O: Leke Sorunlu Ciltler için Temizleyici
W.O Pen: Kalem Formunda Lokal Uygulanabilen Leke Çıkarıcı 

Şu konuya da değinmekte yarar olduğunu düşünüyorum. Malum önümüzdeki aylar yaz mevsimlerini kapsıyor. Bu dönemlerde lekelenmeye karşı etkili spesifik bir güneş koruması kullanmayı ihmal etmiyoruz, değil mi? Güneş mevsimi sonrası, cildin hassasiyeti tahriş edilmeden leke açıcı ajanlarla cilt tonumuzu eşitlemeyi de unutmuyoruz. 

Bakalım, şimdilik bu ürünü kullanmada yeniyim. O yüzden bu konuda ki gelişmeleri ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşabileceğim. 

Not: Bir çok yerden leke giderici ürünlerin genellikle kış mevsiminde kullanılmasının daha uygun olduğunu duyuyorum. Bu konu hakkında bilgi sahibiyseniz, bizlerle paylaşmaktan çekinmeyin lütfen. "Bir elin nesi var iki elin sesi var." diye boşuna dememişler ;) 

Baş edemediğiniz ve güzelliğinizi gölgelediğini düşündüğünüz lekelerinizden kurtulmanız dileğiyle... 

 
Toplam blog
: 8
: 4355
Kayıt tarihi
: 14.09.09
 
 

01.01.1989 doğumluyum. İzmirliyim ve bundan gurur duyuyorum:) Üniversite öğrencisiyim. Arkadaş canlı..