Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

"Çocuk İstiyorum" Tiyatrosu 10 Ocak Çarşamba Akşamı İzleyicisiyle Buluşuyor

"Çocuk İstiyorum" Tiyatrosu  10 Ocak Çarşamba Akşamı İzleyicisiyle Buluşuyor
 

Tiyatro Keyfi'nin çok ilgi gören komedisi Çocuk İstiyorum, 1 aya varan aradan sonra 10 Ocakta Duru Tiyatro'da yeniden izleyicisi ile buluşuyor.

Bekir Aksoy'un yazdığı komediyi Turgay Kantürk yönetti. Ünlü oyuncular Çiçek Dilligil, Bekir Aksoy ve Kemal Başar'a Defne Bölükbaşıoğlu eşlik ediyor.

Işık tasarımını Yüksel Aymaz'ın, dekor ve kostüm tasarımını Mine Erbek Gökbuget'in yaptığı komedinin müzikleri ise Bora Öztoprak imzasını taşıyor.

Çocuk İstiyorum, 10 Ocak Çarşamba saat 20:30'daki Duru Tiyatro gösteriminden sonra 27 Ocak Cumartesi akşamı saat 20:30'da da Caddebostan Kültür Merkezi Büyük Salonda izlenebilir.

Şubat ayından itibaren Ankara, Eskişehir, Bursa, Ayvalık, İzmir, Adana, Tarsus, Hatay, Gaziantep'i kapsayan bir Anadolu turnesine çıkacak olan eserin biletlerine ve oyun programına www.tiyatrokeyfi.com.tr internet adresinden ve tiyatrolar.com.tr/tiyatrokeyfi linkinden ulaşılabilir

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..