Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

"Çocuk İstiyorum" Tiyatrosu Ankara'da İzleyicisiyle Buluşuyor

"Çocuk İstiyorum" Tiyatrosu Ankara'da İzleyicisiyle Buluşuyor
 

Bekir Aksoy'un yazdığı, Turgay Kantürk'ün yönettiği çok ilgi gören komedi Çocuk İstiyorum'da usta oyuncular Çiçek Dilligil, Bekir Aksoy ve Kemal Başar rol alıyor. Onlara genç yetenek Defne Bölükbaşıoğlu eşlik ediyor.

Işık tasarımını Yüksel Aymaz'ın, kostüm tasarımını Mine Erbek Gökbuget'in, müziklerini Bora Öztoprak'ın yaptığı eser 7 Aralık Perşembe akşamı saat 20:00'de Yenimahalle Belediyesi Kültür Merkezi'nde, 8 Aralık Cuma akşamı 20:00'de ise Ankara Sanat Tiyatrosu'nda.

3. sezonundaki Cahide Sonku Müzikali 15 Aralık Cuma saat 20:00'de Ankara Sanat Tiyatrosu'nda seyirciyle buluşuyor. Gökhan Erarslan'ın yazdığı, Kemal Başar'ın yönettiği eserin müzikleri Orhan Enes Kuzu, ışık tasarımı Yüksel Aymaz imzasını taşıyor. İlk Türk kadın star ve sinema yönetmeni Cahide Sonku'ya Gizem Yağız hayat veriyor.

Usta oyuncular Hakkı Ergök ve Kemal Başar'ın Emrah Serbes öykülerini yorumladığı Öykülerden Oyunlar, Savaş Başar'ın anısına yapıldı. 4. sezonundaki eser 20 Aralık Çarşamba akşamı 20:00'de Tiyatro Cafe'de izlenebilir.

Seyirciyle iç içe oynanan eseri Tayfun Dinçer yönetti. Müziklerini Orhan Enes Kuzu yaptı. Oyun boyu süren filmin post production'ı ise VSG Prodüksiyon imzasını taşıyor.

 

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..