Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '07

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

"cum-bul" 4 Eylül Sıvas buluşması

"cum-bul" 4 Eylül Sıvas buluşması
 

imam-hatip bahçesinde bulmaca çözümü


Daha önceki yazılarıma baktıysanız, bilirsiniz. Bendeniz iflah olmaz bir bulmaca hastasıyım, üzerinize afiyet. Hastayım, ama her bulmacaya hasta değilim.Sedat Yaşayan'ın çattığı bulmacalardan başkasını, elime bile almam!.

Benim gibi hastalar, bir forumda buluştular. Kaynaştık, Sedat Hoca'nın bulmacalarını çözerken yardımlaşıyoruz.Ortalama ayda bir, buluşma organizasyonları tertipliyoruz. Buluşmalarımızı, üyelerimizin olduğu değişik şehirlerin, önemli günlerine denk getirmeye çalışıyoruz.

Şimdi, buluşma yerimiz, Sıvas. Buluşma tarihi de Sıvas Kongresi'nin devam ettiği 8 eylül. Oradaki öğretim görevlisi kardeşlerimiz, Hatice'yle, Ahmet organizasyonun sağlıklı olması için ter döküyorlar. Artık, kavuşunca terlerini kuruturuz.

Bulmaca aşkıyla, görmediğim şehirlerimizi görüyorum. Hem Anadolu'yu, hem de güzel insanları tanıyorum.Hem de doyumsuz muhabbet ortamına dalıyorum.Bir üyemizin sloganı şöyle: "Senle benim, birer yumurtamız var. Değiştirsek, yine birer yumurtamız olur. Ama birbirimize fikrimizi verirsek, ikimizin de ikişer fikri olur". Biz de onu yapmaya çalışıyoruz zaten.

Grubumuzun adı: cum-bul (Cumhuriyet Bulmaca Grubu).Bilmeyenler öğrensin. Biz harbiden, sağlam dostlarız! İsteyen gelsin...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..