Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '07

 
Kategori
Müzik
 

/dön diyemedim, saklı kalan uğultular..

/dön diyemedim, saklı kalan uğultular..
 

Eve geliyorum koskoca yağmurun altından kaçarak, işe yaramıyor, içeri girip cd çalara bu şarkıyı koyuyorum. Keskin keman sesi, soğuk bi bira, ıslak saçlarımdan damlayan sular ve kocaman bi acı... şarkı çalıyor ama ben eksiliyorum müzik ilerledikçe..


Başta kolay değildi
Çekindim çok zor oldu
Söyleyemedim

"Ne çok sözüm vardı sana oysa, içimde biriken zamandan akıp duran
senin avuçlarında terlemesi gereken ne de çok sancım vardı
başta gözlerin gülse yeterdi ama sonrasında koskoca bir dağı delmem gerekti..."

Sonra unuttum neden
Yaptığım hataları
Döndüremedim

"her yeni güne seninle başlayıp seninle bitirdim aynı geceyi
avuçlarımı kanattım kimi zaman, kimi zaman oluk oluk özledim seni
her baktığım yerde kokundan izler buluyordum,
genzimde, o çocuksu siman vardı hep,
tutkunun dizginlerini tutamadım işte bak,
dev gibi bir sevda büyük yaralar açtı her yanımızda.."

Kırgın değilim
Kendim seçtim aslında, yanlızlığımı
Sevdim ben olmayı
Seninle, sensizliğimde

"yalnızlığım, benim uslanmaz arsız yanlarım..
her acıda biraz daha yerinde duramaz oldu
ve her dönüşünde onu biraz daha örseledim..
karanlık yetmedi örtmeye her yanını,
oysa her yerinde parmak izimi bıraktım darağacının.."

Dargın değilim
Kaldım uzak diyarların, kıyılarında

"yine bir başıma açtım yelkenlerimi açık denizinde,
rüzgarların beni nereye götürürse..
hepsi seninse bu koskoca okyanusun
değeri var mı ki pusulanın..
al götür gözlerimi nereye istersen, nasılsa
hala sen varsın içinde.."

Sevdim ben olmayı
Seninle, sensizliğinde

"bir sabah erkenden parka gittik, yol kenarındaki papatyalardan taç yaptım sana
kuşlar neden bizi takip ediyorlar, denizden gelen usul bir rüzgar
sarmalarken saçlarını, kokunu iyice içime çekiyorum
elindeki avcum, sendeki sol yanımdan daha çok terliyor.."

Sebepsiz tuttum, kendimi senden
inkar ettim sarıldım, yanlızlığıma

"bir denizkızı ile bir kahraman kalırmı yanyana,
deniz kızı yürümeyi, kahraman yüzmeyi öğrense ne olur
her sebebin vardır bir bedeli, ve her yok oluşun ardında
imkansız bir gökyüzü yatar çoğu zaman.."

Sonra yıkıldım
Neden ben sana, dön diyemedim

"sağlam değilmişim o kadar, ayakta kalamadım sen gidince,
dön desem, duyamazdın sesimi, kulaklarını sarmış ağır uğulturlar..
yıkılmadan hemen önceydi..
aklımda kazılı kalan gülen yüzün,
son duam da bu oldu.."


/dön diyemedim, saklı kalan uğultular..


dön diyemedim;
söz: ferhat göçer, sühan ayhan
müzik: ferhat göçer

 
Toplam blog
: 8
: 456
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

İstanbul'dayım, 1979 Samsun'da doğdum, liseyi Bafra'da, üniversiteyi Antalya'da okudum, 5 senelik İs..