Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

“Dudaktan Kalbe” Lamia ve Cemil mutlu sonu...

“Dudaktan Kalbe” Lamia ve Cemil mutlu sonu...
 

Dizi hakkında ilk tanıtım görüntüleri verildiğinde yayında kalıp kalamayacağını merak etmiştim. Rol alan oyuncular bana göre iyi seçilmişlerdi ve görüntülerde güzeldi. Baştan izlemeyi istesem de, Lamia’nın başına gelen felaketlerin ardı arkasının kesilmemesi ve sürekli ürkek-beceriksiz halleri sıkmıştı beni ve izlemeyi bırakmıştım. Sonraları yine felaketler hep devam etti, ama bunalım Kenan’dan tutkulu Cemil’e doğru yönlenen Lamia ile dizi biraz daha sıkılmadan izlenir hale gelmişti. Nimet’in entrikaları, Makbule’nin histerik gülüşleri, Cavidan’ın havalı halleri zamanla yerine oturmuş karakterler oldu. Yaz dönemi geliyor sezon finali olabilir diye düşünülürken dizi birden final ile bitti. Hasta olana kadar parmak uçları bile birbirine değdiğinde irkilen Lamia kızımız, koştura koştura Cemil’i bulup, hemencik aşkını ilan etti. Hemen evlendiler, ilk gece görüntüleri de eksik olmadı ve Kenan’ın veda mektubu ile her şey bitti. Klasik dizi bağımlıları gibi ifade edeceğim sanırım ama tamam ben de Cemil ve Lamia nın mutlu finalini bekliyordum. Ama bu kadar alelacele sahneler ile bir final beklemiyordum. TV dizisi çekiminde uzman değilim ama özellikle Lamia ve Cemil’in yakınlaştıkları sahnelerin daha estetik görüntülerle çekilmesini beklerdim. Çok doğal ve özensiz çekimler olmuş. Sevgili Lamia kızımız Cemil ile yakınlaştığı sahnelerde öyle çekingendi ki, ya öyle sahneler olmasaydı, ya da kızımızın rahat olabildiği şekilde çekilseydi. En güzel görüntüler Kenan’ın son bestesini yaptığı anda ağlarken ve Fadik Atasoy’un canlandırdığı eski karısının besteye eşlik ettiği sahneydi.

Bu yazıyı yazmadan önce dizi ile ilgili yorumları okuduğumda, çoğunlukla Kenan tutkunlarının olduğunu gördüm, finali hiç beğenmemişler. Kaprisli, tutarsız ve melankolik Kenan daha favori olmuş gençler arasında.

Diziye konu olan kitabı ben okumamıştım, özetini internetten okuduğumda daha farklı bir hikayesi olduğunu da öğrendim. İlk fırsatta kitabı okumakta istiyorum.

Dizi izlediğini itiraf edemeyenlerin çoğunlukta olduğu bir ortam da, ben düzenli izlediğim bir dizinin bittiğinin hoşuma gitmediğini itiraf edeceğim. Görüntüleri,ilginç karakterleri ve hikayesi ile izlenilebilir bir diziydi, keşke final de böyle alelacele çekilmiş hissi vermeseydi.

İyi seyirler herkese, sağlıklı ve mutlu günler, sevgilerimle

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..