Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '17

 
Kategori
Güncel
 

“Dünyaca Ünlü” Denilen Kimseler Gerçekten Bu Kadar Ünlü mü?

“Dünyaca Ünlü” Denilen Kimseler Gerçekten Bu Kadar Ünlü mü?
 

O kadar “dünyaca ünlü” var ki kafamız karışıyor. Bunların hepsi gerçekten bu kadar ünlü mü acaba diyoruz. Birinden bahsedilirken işte şu dünyaca ünlü bilmem kim deniliyor. Ünlüymüş ama biz duymamışız, bek raundu hakkında bilgi de verilmiyor, belki de kandırılıyoruz.

Aslında o kişinin alanı bizim de ilgi alanımız olsa bileceğiz de bu mümkün değil; yani biraz tanıtsalar şunu yapmış bunu yapmış…

“Dünyaca ünlü” nasıl olunuyor, ortada bu kadar dünyaca ünlü varsa demek ki kolay.

Dünyaca ünlü olabilmek için bütün dünyanın sizi tanıması lazım; dünya çok geniş, bu sanki pek kolay değil gibi görünüyor, gerçekten ünlü olmanız lazım. Ama bakıyorum bu söz kolay kullanılıyor. Ben onu bunu bilmem arkadaş, herkesin tanıması mümkün değil ama en azından ilgi alanı alanınıza giren herkesin sizi tanıması bilmesi lazım. Ben bir futbol fanatiğiyim, transferlerde transfer edilen her oyuncu için “dünyaca ünlü” diyorlar; ama ben hiçbirini tanımıyorum, Hani Messi gibi biri olsa tanımasam suç bende derim.

Ünlü olmak çok zor fakat ne bileyim bir noktadan sonra da çok kolay. Yoksa bu biraz tanınmış insanları dünyaca ünlü ilan etmek bize özgü bir hastalık mı, malum bizde bu konuda biraz kompleks var. Futboldan örnek verdik ama her alanda böyle.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..