Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '14

 
Kategori
Kitap
 

‘DÜŞ’e Yazdım’ deneme kitabıma 1 hafta sonra kavuşuyoruz..

‘DÜŞ’e Yazdım’ deneme kitabıma 1 hafta sonra kavuşuyoruz..
 

Yaklaşık 10 gündür kitabımın çıkacağı tanıtımını yaptım, dolayısıyla sizleri haberdar ettim.

 

İşin doğrusu çok fazla ilgi gördüm, inşallah bu satışlara da yansıyacaktır.

 

Facebook, Twitter, mail ve SMS gibi sosyal medya/kitle iletişim araçlarını kullandım.

 

‘Başucu kitabı olacaktır’ demem çok iddialı geldiğini biliyorum. Gerçekten de öyledir. Çünkü siyasete yeni gireceklere, doğayı korumak isteyenlere, hukuk sistemini öğrenmeye çalışanlara, eğitim sisteminin sorunlarını bilmeyi arzu edenlere, illa da aşk üzerine bambaşka tarifleri duymayı bekleyenlere kesinlikle temel rehber olacaktır..

 

CHP, MHP, AK Parti üzerine duygu ve düşüncelerimi bu kadar açık yüreklilikle yazmam; belli ki tepki de, övgü de alacağım, buna da hazırlıklıyım zaten..

 

Türkiye siyasetenin sahiden röntgenini çektim. Ne gördüysem, ne anladıysam, ne algıladıysam çırılçıplak yazdım.

 

Başka neler mi?

 

Offf eski devrimci nostaljisinden tutun da, bugünkü reel duruma kadar her şey var kitapta..

 

Hele bankacılık ve finans sisteminin tüm foyalarını resmen ortaya döktüm ve ‘kral çıplak’ dedim..

 

Belki küçük bir azınlığın ilgisini çeken çevre, doğa sorunlarına değinmeden yapamazdım. GDO’sundan tutun, HES’ine kadar ne yapılması, ne yapılmaması gerektiğini dair kendi düşünce aynamı yansıttım.

 

Adalet ve hukuk sisteminin içler acısı durumunu bizzat tanık olduğum davamın ışığında çok net ortaya koydum.

 

Aşka dair laf etmezsem olmazdı herhalde.. Farkında değiliz belki ama aşk yaşamımızın her anında, yanı başımızda dolaşıp duruyor..

 

Başka ne mi var?

 

Gerisi kitabın içindedir..

 

Son bir not; kitabın 2.baskısı olursa, bana gelen tüm yorum ve düşünceleri paylaşacağım.

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..