Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '07

 
Kategori
İnançlar
 

"Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı'ya "Neden ben?" diye hiç sormadım..."

"Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı'ya "Neden ben?" diye hiç sormadım..."
 

Efsane Wimbledon tenis oyuncusu Arthur Ashe AIDS'den ölmekteydi. Dünyanın her köşesindeki hayranlarından mektuplar yağmaktaydı....
Bunlardan bir tanesi şöyle soruyordu: "Neden Tanrı böylesine kötü bir hastalık için seni seçti?"

Arthur Ashe buna şu cevabı verdi:
"Tüm dünyada…
50 milyon çocuk tenis oynamaya başlar, 5 milyon tenis oynamayı öğrenir, 500, 000 profesyonel tenisi öğrenir, 50, 000 yarışmalara girer, 5, 000 büyük turnuvalara erişir, 50'si Wimbledon'a kadar gelir, 4'ü yarı finale, 2'si finale kalır....

Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı'ya "Neden ben?" diye hiç sormadım. Ve bugün sancı çekerken, Tanrı'ya "Niye ben?" mi demeliyim?...

Mutluluk insanı tatlı yapar...
Zorluklar güçlü yapar...
Hüzün ise insan yapar...
Yenilgi mütevazı yapar...
Başarı insanı ışıldatır.
Ama yalnız Tanrı, yolumuza devam etmemizi sağlar.

Tanrı'ya asla "Niye ben?" diye sormayın… Ne olacaksa olacak… O'nun kendine has usulleri vardır…
Herşey kendi İyiliği için olur
… İnancınızı koruyun."
Arthur Ashe

Son söz: Tanrıya her durumda güvenin ve lütfen şükretmeyi sürdürün...
Mutluykken;bunu mutsuz olduğunuz zamanların ödülünü size verdiği için yapın...
Zorluklarla mücadele ederken; size güçlü olma fırsatını tanıdığı için...
Hüzünlüyken; sevincin ne demek olduğunu daha iyi anlayabileceğiniz ve bu şansı elde ettiğinizde artık daha fazla sahip çıkabileceğiniz için şükredin...
Yenildiğinizde; size eksiklerinizi görebilme şansını sunduğu için anın onu...
Başarılı olduğunduza; bunun emeğinizin ve gayretinizin ödülünü alabilmenize müsade ettiği için olduğunu anımsayın ve şükredin ona...
Ve her zaman geçtiğiniziz yolları kat ederken, attığınız her adımda ona sizinle beraber yürüdüğü için açın avuçlarınız. Ve yüreğinizdeki bu şükran hissini o çarptıkça muhafaza edin...

Sevgi ve ışıkla,
Ayna

10.05.07



 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..