Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '11

 
Kategori
Futbol
 

“En Yaratıcı Beşiktaş Taraftarı Aranıyor!” İçin Sloganlar

“En Yaratıcı Beşiktaş Taraftarı Aranıyor!”  İçin Sloganlar
 



Beşiktaş-Türk Telekom ortaklaşa bir slogan yarışması düzenlemiş:

“Yaratıcı Beşiktaş Taraftarı Aranıyor"

“En güzel slogan”ı bulan, 20 Şubat Pazar günü İnönü’de oynanacak Beşiktaş-Fenerbahçe maçınıın özel konuğu olacak, maçı, “derbi maçı özel forması ile VIP tribün”den izleyecek.

“En güzel slogan
”ı, Kaleci Rüştü Reçber seçecek. Slogan, “15 metreye 1 metrelik dev bir pankart olarak” tribüne asılacak.

*****

Heveslendim, yarışmaya sloganlarla katılayım dedim.

Rüştü, bilmem, bizim yazıyı okur mu, bize İstanbul yolu gözükür mü?

Ama bir sorun var!

Ben “Beşiktaş taraftarı” değil, bir futbolseverim.

*****

Sloganları, düşündüm taşındım, Beşiktaş taraftarının, özellikle büyük bir saygı duyduğum ÇARŞI’nın hoşgörüsüne sığınarak üç bölümde vermeyi uygun buldum:


Maç Öncesi

Geliyor, Geliyor, “Kartal” Geliyor
Yıldızları Takmış Peşine Gol Geliyor

Kadıköy’den Geldi “Kanarya” Diye Bir Kuş
İnönü’de “Kartal” En Büyük Kuş


Geçer Direkler Arasından Meşin Yuvarlak
Biz “Kartal”ız, “Kartal”, Onlar Çaylak

Bekleriz, Bekleriz, “Kartal”dan Gol
Rakip Atarsa, Sallarız Ona Kol


Bize Verin Üç Puan Hediye
Fener Geldi Ne Diye

Hoş Geldin, Boş Gideceksin Fener
Fener’i Ancak Kartal Yener

Biz İki Adaş, Kavga Ederiz Size Ne
“Kartal” Sevgimizden Kime Ne

Maç Sırası

Nasıl Atarsan At, Top Geçsin Çizgiyi
Ölçemez Hiçbir Alet Bu Sevgiyi

Vur, Vur, Gelsin Kemik Sesi
Gol Olsun da, Yok Ötesi


Dinamo Kiev Maçında Çoktu Yabancı
Yeter Be Schuster, Çekilmez Bu Sancı

Zirve Bize Çok Uzak
Kim Kurdu Bize Tuzak


İbrahim Gider, Schuster,, Üzülmez
Gönlümüzdesin İbrahim Üzülmez

Cüneyt Çakır, Ver Bize de Bir Penaltı
Penaltıdan Gol Atmak Çok Tatlı


Maç Sonrası


Schuster,, Evinde Otur Demiş Taraftara
Kaç Dirhem Gelirsin Sen, Çıksan Kantara

Ben Toraman, Adaşım Üzülmez
Taraftarın Ağzı, Torba Gibi Büzülmez


Geldiler, Gidiyorlar, Herkes Bilir İşini
Taraftara Çattı Schuster,, Çekelim Fişini

Hani Koşuyorduk Üç Kulvarda
Yazacak Yer Kalmadı Duvarda


Schuster, Gidene Kadar Maça Gelmek Yok
Bizdeki Yıldızlar Kimsede Yok

İşsiz Kaldı Seçici Oldu Rüştü Reçber
Rüştü’den Gelir mi Hiç En İyi Haber


Kaleciydi, Kaleden Oldu Rüştü Reçber
Bu Kadar Puan Şimdilik Bize Yeter

Kimse Laf Söyleyemez Ona, O, ÇARŞI
İnönü’de Hiç Çalınır mı Fener Marşı

TURGUT ÇELİK/ Mersin

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..