Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Erkekler "Zevksiz" mi ki?!

Erkekler "Zevksiz" mi ki?!
 

Sözü çok da dolandırmadan meramımı baştan söyleyeyim:

Erkekleri çok kötü giyindiriyoruz!

Erkeklere bu konuda haksızlık yapıldığını düşünüyorum.

Erkekler "zevksiz" mi ki? Ya da zevksiz olmak zorundalar mı? 

Konu şu arkadaşlar:

Bugün biraz saha çalışması yapmak adına çeşitli giyim mağazalarını dolaştım. Erkek reonlarına uğradığımda adeta şok oldum desem abartmış olmam sanırm.

Kazaklardan başladım incelemeye...

Ve kazaklarda kaldım. 

Çünkü diğer giysileri inceleyecek şevk ve mecal kalmadı bende. Üstünkörü bakabildim pantolonlara ve gömleklere.

Allah aşkına onlar ne biçim kazaklar öyle!

Kopkoyu renkler, son derece kirli mat, karalara bağlamaya davet eden, bunaltıcı ve son dere itici renkler... Söyler misiniz ne yapmaya çalışıyorsunuz erkeklere? Neden şöyle güzel iç açı, fıstık yeşili, lila(bakın harika olurdu) kırmızı, turuncu, mat sarı, saks mavi gibi canlı ve güzel renklerde üretmiyorsunuz. Aslında bir çoğuna kazak bile denmez. Bildiğiniz swit.

Boğazı torba gibi büzen yakalarından tutun da desenlerindeki hep yatay çizgilerin gına getirici desenlerine (!) kadar. 

Daha ölçürine gelmedim bile. "S" bedenleri bile tabiri caizse haral gibi duruyor. "M" bedenlerine iri yarı bir Rus sığabilir belki de. Artık "L" ve üstü bedenleri siz düşünün.

Ben de dışarıda gördüklerimden dolayı içimden içime diyordum: Bu insanların üzerlerindeki kazaklar niye hep büyük beden diye.

Çünkü omuz çizgileri bile aşağıya sarkıyordu.

Allah aşkına bizde nerde öyle "iri yarı" vücutlu erkekler. Bizim erkeklerim bedenleri çoğu kez minyon ve orta kıyımdır.

Yapmayın erkeklere bu kötülüğü!

Aslına bakarsanız bu zevksizlik yıllardır var. Fakat bu yıl daha fena.

Son olarak erkeklerin de bir özeleşti yapması gerekiyor.

Gece gündüz modayla içli dışlı olmayın fakat "yok abicim biz erkekler anlamayız öyle şeylerden" demekten vaxgeçin.

Çünkü üretici firmalar bu şekilde yaklaştığınız için sizleri "hesap almayıp" kalitesiz ve gelişigüzel üretilmiş itici kıyafetler giydiriyorlar sizlere, harcadığınız tonla parayla.

Bu konuda, sözlerim şimdilik bu kadar.

Modalar geçicidir, sevginiz geçmesin.

Aylin Candan / Kombin uzmanı / www.negidernet.com

 

 

 
Toplam blog
: 3
: 73
Kayıt tarihi
: 11.12.17
 
 

Moda ve giyim danışmanlığı yapıyorum. İnteraktif ortamda da www.negidernet.com, kombin uzmanlığı ..