Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Eşim planlar içindeymiş” pes doğrusu

 

“37 yaşında bir kadınım. Eşim bir haftadır eve gelmiyordu. Ondan aldığım boşanma dilekçesiyle yıkıldım.

Beni yıkan eşimin boşanma davası açmasından çok dilekçede bana atılan iftiralarıydı.

Bir süredir aramızda bazı sorunlar vardı. Ben onun başka bir kadınla birlikteliğini öğrenmiştim.

Buna rağmen çocuklarımız küçük olduğu için acılarımı içime gömdüm ve boşanma davası açmadım.

O da bana, ‘artık, böyle bir şey olmayacak,’ diye söz vermişti. Oysa planlar içindeymiş.

Eşim zaman zaman kendi telefonunun şarjının bittiğini bahane ederek benim telefonumu kullanırdı.

Meğer son zamanlarda telefonumu kullanma amacı açacağı davaya deliller oluşturmakmış. Benim telefonumdan birisiyle sanki onunla görüşüyormuşum gibi mesajlar çekmiş ve mesajlar almış.

Ben kendi telefonumu incelediğimde o mesajları göremedim. Sanıyorum eşim mesaj atıp aldıktan sonra silmiş. Ayrıca dilekçeden benim o adamla sık sık görüştüğüm yazıyor.  

Eşim dilekçede benim ve o adamın telefon kayıtlarının getirtilmesini istemiş.

Ben de bunun üzerine eşimi arayıp ‘Bu vicdansızlığı neden yaptın?’ diye sordum. Benden tazminat ve nafaka isteme, ben de bu iddialardan vazgeçeyim,’ dedi. Çok üzgünüm ne yapmalıyım?

***

Değerli okurum, anlaşılan size büyük bir tuzak kurulmuş.

İlk yapmanız gereken Cumhuriyet Savcılığına, yaşadıklarınızı anlatan bir dilekçe vermenizdir.

Eşiniz de o adam da bu eylemin sorumlusudur.

***

Bu mesajların çekildiği ve telefon konuşmalarının yapıldığı saatlerde eşinizin evde olduğuna ilişkin kanıtlar sunun.

Örneğin evinizde çalışan yardımcı, site güvenliği ve komşularınızın  tanıklıkları ve varsa site kameralarıyla bunu kanıtlamanız mümkün.

***

Boşanma davasına vereceğiniz cevap dilekçesine ceza davası için Cumhuriyet Savcılığına sunacağınız delilleri ve varsa diğer delillerinizi ekleyin.

Eşinizin zaman zaman sizin telefonunuzu kullandığını kanıtlayacak deliller de sunmanız gerekiyor.

Kaldı ki daha önceki telefonunuzun fatura detaylarıyla eşinizi sizin telefonunuzla kendi tanıdıklarıyla görüşmeler yaptığını kanıtlayabilirsiniz.

Eşinizin telefon kayıtlarının istenmesini mutlaka talep edin. Çünkü aynı adamın eşinizle görüşmüş olma olasılığı çok yüksektir.

Bu kayıtlar gerçeğin ortaya çıkmasına yardımcı olacaktır.

***

Bu hak arama özgürlüğünüzü kullanırken bir avukattan yardım almanız çok önemlidir.

***

Değerli okurlarım, bana güven duyarak yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..