Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Eşim ve internet,” bu kadarına da pes doğrusu, işte haklarınız

“Eşimle 4 yıldır evliyiz. Ama evliliğim benim için çekilmez hale geldi. Eşim eve geldiğinde tüm zamanını internet başında geçiriyor.

Eve girer girmez ilk işi bilgisayarı açmaktır. Daha sonra o bilgisayar asla kapanmaz.

Yemek yerken, yemekten sonra veya yatağa girdiğinde de bilgisayarla uğraşmaya devam eder.

Sabah uyandığında, kahvaltı yaparken de banyoya girdiğinde de bilgisayarı elindedir.

Ya mesaj alır veya gönderir. Bir dakika boş vakti yoktur. Konuşmaya çalıştığımda da genellikle ‘Görmüyor musun? Çalışıyorum,’ cevabını verir.

Bazen de salondan odaya geçip görüşmelerini benden gizli yapar.

Öğreneceklerimden korktuğum için bilgisayarını kurcalamıyorum. Kimlerle görüşüyor bilemiyorum.

Kendimi o kadar yalnız ve mutsuz hissediyorum ki anlatamam. Eşimle paylaştığımız hiçbir şey kalmadı.

Kafam karmakarışık. Artık ciddi olarak boşanmayı düşünüyorum.

Bir türlü konuşamadığım ve bilgisayar da elinden düşmediği için, bundan 3 gün önce, tüm bunları kendisine mail yazarak anlattım.

Verdiği cevap bana yönelik hakaretler doluydu. Bu kadar çok çalışmasının nedeni beni daha iyi yaşatmakmış. Ben bunların kıymetimi bilmiyormuşum.

O günden beri de eve gelmiyor. Ama artık ben bu evliliğe  dayanamayacağım. Bana bir yol göstermenizi rica ediyorum.

***

Değerli okurum, eşinizin internet bağımlılığı gerçekten çok ileri boyutlarda… Ben bu kadarını ilk kez duyuyorum.

Bu konuyu onunla konuşmadığınız da açıkça anlaşılıyor. Bu durumda bir uzmandan yardım almasını sağlamaya çalışmaktan başka çare kalmıyor.

Evlilik, sevmek, sevilmek, özlemek, özlenmek, saygı görmek, anlamak, anlaşılmak ve yaşamı her yönüyle paylaşmaktır

Yapmanız gereken, onu suçlamak, yargılamak yerine, bu durumun sizi ne kadar olumsuz etkilediğini ve evliliğinizi tehlikeye soktuğunu sabırla anlatmaya çalışmanız ve onu bir uzmana gitmesini sağlamak için ikna etmenizdir.

Ancak, bu sorunu bu şekilde çözemez ve artık bu duruma dayanamazsanız, elbette boşanma davası açma hakkınız doğar.

Eşlerden birinin uzun süreli ilgisizliği, eşine saygı duymaması, onu yok sayması, evlilik birliğini temelinden sarsar.

Ayrıca, eşinizin size gönderdiği mailde ağır hakaretler olduğunu söylüyorsunuz. Bu tür onur kırıcı davranışlar da boşanma ve tazminat nedenidir.

Açacağınız, boşanma davası ile birlikte maddi ve manevi tazminat ve nafaka talebinde de bulunabilirsiniz.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..