Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

“Eşimin eşcinsel olduğunu öğrendim ve şok oldum.” İşte yapacaklarınız

“24 yaşında genç bir kadınım. Eşimle bir yıldan bu yana evliyiz. Evlendiğimizden itibaren en fazla birkaç kez birlikte olabildik.

Benim tüm çabalarıma rağmen birlikte olmamak için her seferinde bir takım bahaneler uydurdu.

Ben de zamanla her şeyin düzeleceğini düşünerek üzerine gitmiyordum.

Ama bir problem olduğunun farkındaydım. İşten geldiğinde sarılıp öpmeme bile izin vermiyordum.

Onun ilgisini çekmek için elimden geleni yapıyordum.

Çok samimi olduğu bir erkek arkadaşı vardı. Onunla sık sık görüşüyordu. Bir hafta sonu o arkadaşı bizde kaldı.

Her hafta olduğu gibi pazar sabahı spor salonuna gittim. Eve her zamankinden biraz daha erken döndüm.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde onu, erkek arkadaşıyla birlikte uygunsuz bir durumda gördüm.

Sinirlerim altüst oldu. O güne kadar eşcinsel olduğunu anlayamamıştım.

O an hiçbir şey demeden yatak odama gidip kapımı kilitledim. Sinirden dakikalarca ağladım.

Onun ısrarlarına rağmen sabaha kadar dışarı çıkmadım. Ertesi sabah uzun süre tartıştık.

‘Mademki eşcinselsin neden benimle evlendin? Bana bunu neden yaptın?’ dedim.

Eşim, ‘Durumunu ailesinden sakladığını, bundan dolayı benimle evlendiğini,’ söyledi.

Keşke beni bir kadınla aldatsaydı da bu durumu yaşamasaydım. Sinirlerim çok bozuldu.

Kendimi çok kötü hissediyorum. Bu nedenle boşanma davası açabilir miyim?

***

*Değerli okurum, doğru olan eşinizi yargılamadan, suçlamadan onunla açık seçik konuşmanız ve bu evliliğin yürümeyeceğini anlatmanızdır.  

*Birbirinizi yıpratmadan ve zor durumda bırakmadan anlaşmalı boşanmayı tercih etmenizin her ikiniz için de çok daha iyi olacağını düşünüyorum.

*Ancak, anlaşmalı olarak boşanmayı kabul ettiremezsiniz ve eşinizin eşcinsel olduğuna dair elinizde yeterince delil varsa bu nedenle boşanma davası açabilirsiniz.

*Dava sırasında doktor raporu da talep etmeniz gerekecektir.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Değerli okurlarım, yeni yılda tüm hayallerinizin gerçekleşmesini diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..