Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

"Eskişehirim"

"Eskişehirim"
 

Benden bir beni bıraktım sana.


Tren bekliyor.

Üçüncü kattayım. Pencere önü. Seyirdeyim. Mutluyum. İşte Aşk! İşte Şiir! İşte Eskişehir! Sabah. Serin hava. Haller karşımda.

Değişik hallerdeyim.

Trendeyim. Gidiyorum. Geliyorum. Varıp, dönüyorum. Gemideyim. Şiir'in peşindeyim. Aşk çekimde. Güneş yanımızda. Aydınlık bir şehirdeyim.

Eskide yeniyim. "Eskişehirim."

Şato. Filler, timsahlar; dolu dolu kayalım tepelerden denizlere; Şiir, alkış tutalım mutluluğa.

Porsuk sırasını bekliyor. Ya Odunpazarı? Kentpark? Suyun aktığı her yerde bırakın beni. Toplamayın.

Sevdiğim şehirlere bırakırım benden bir beni.

Köprüde bekliyorlar bizi Aşk, Şiir, daha hızlı!...Tren bekliyor, İstanbul; daha daha hızlı!...

1. Not: Eskişehir'e giderken bir yüzümü o trenin o camında bıraktım.

2. Not:

Eskişehir'e giderken

bıraktığım

bir benle,

Eskişehir dönüşü

bulduğum

bir ben arasında

bir fark vardı;

kocaman bir

Eskişehir!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..