Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

"Evde mi Kaldık Ne"

"Evde mi Kaldık Ne"
 

Salih Arıkan


Biraz geç te olsa işe başladım evlendim. Epey uğraştık ama yürütemedik.

Kim suçluydu tabiî ki ikimiz de ne kadar kolay suçu birinin üzerine atıp ve rahatlamak.

Boşandıktan sonra epey düşündüm eee insan evlenir mutlu olur mutlu olamazsa filozof olur. Biz de filozof olduk.

Çok şükür borçlarımın bir kısmı şubatta ikinci kısmı da ekimde. Rabbime çok şükür aç değil açıkta değiliz sadece anlayışımızı önce kendimizi değiştirmeye çalışıyoruz.

E önceden şu şu özeliklerde eş arıyorduk şimdi aranılan özeliklerde olmaya çalışıyorum. olurmu kim bilir eskiden ille olsun diyorduk şimdi hayırlıysa olsun.

Oh ne güzel akşama kadar dairedeyim işim gücüm var. Akşamları bazen sohbete gidiyorum. Açıyorum radyomu uzanıp müzik dinliyorum. Bazen de bilgisayarda sesli sohbet odalarında muhabbet ediyorum. Duam hayırlıysa olsun.

Beni olduğum gibi kabul eden gerçekten seven olur mu kim bilir. Dua dua eller karıncalanmış diyor ya şair biz her şeyin hakkımızda hayırlısı olmasını dileyelim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..