Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Evlenmediğime bin pişmanım” evlenmeyenlerin 18 keşkesi

hortogludorduncubakis@gmail.com

“Evlenmediğime bin pişmanım” evlenmeyenlerin 18 keşkesi

“İyi bir ailenin tek kızıyım. Fakülteyi bitirdikten sonra kendi işimi kurdum. O zamanlar etrafımda benimle evlenmek isteyen çok sayıda genç vardı.

Ama çevremde o kadar çok mutsuz evlilikler vardı ki, ‘evlenme’ sözü bile beni korkutuyordu.

Nasıl olduğunu anlamadan, iş güç derken aradan uzun yıllar geçti. Arkadaşlarımın boyları kadar çocukları var. Bense yalnızım.

Akşam eve geldiğimde yemeğimi yalnız yemek ve yalnız uyumak zorundayım.

Annemi ve babamı kaybettikten sonra yalnızlığın zorluğunu daha iyi anladım. Bazı geceler gözyaşlarıma boğuluyorum.

Zamanında evlenmediğime bin pişmanım. Keşke evlenseydim. Şu anda da artık evlenmek için geç olduğunu düşünüyorum.

Gençlere, karşılarına doğru birisi çıktığında, benim hatamı yapmamalarını, evlenmelerini öneriyorum. İnsan bir aile kuramamanın acısını yaşlanınca daha iyi anlıyor.”

***

Değerli okurum, mailinizi duygulanarak okudum. Yalnızlık çok zordur. Bence evlenme yaşı diye bir yaş yoktur.

Siz isterseniz, bir yuva kurar şu ana kadar yaşamadıklarınızı yaşarsınız. Böylece yeni pişmanlıklar da yaşamamış olursunuz.

***

İşte evlenmeyenlerin 18 keşkesi

1)Beni her halimle yargılamadan kabul edecek bir eşim olurdu.

2)Aile sıcaklığını yaşardım.

3)Okuldan gelişlerini heyecanla beklediğim, neşeyle karşıladığım çocuklarım olurdu.

4)Akşam eve geldiğimde her seferinde ışıkları ben yakmak zorunda kalmazdım.

5)Hastalandığımda ilacımı verenim, bir çorba yapanım olurdu.

6)Çocuklarımla kumdan şatolar yapmanın mutluluğunu yaşardım.

7)Çocuklarımın başarıları ve mutlulukları beni hayata bağlardı.

8)Bir derdim olduğunda paylaşacağım bir can yoldaşım olurdu.

9)Akşamları ona sarılarak uyuyabilirdim.

10)Evimde bir tertip ve düzen olurdu.

11)Tatillere ailemle çıkardım.

12)Telefon çaldığında onun sıcaklığını duyardım.

13)Onunla yıldızları birlikte sayar, mum ışığında yemek yerdik.

14)Issızlığı, karanlığı ve sessizliği yaşamazdım.

15)Birlikte biriktirdiğimiz anılarımızı bazen hüzünle bazen mutlulukla anardık.

16)Albümlerdeki resimlere bakarken geçmişi anımsar, birlikte gülümserdik.

17)Çok sevdiğimiz bir şarkımız olur, onu her dinlediğimizde göz göze gelir, romantizmi en doruklarında yaşardık.

18)Acı tatlı tüm yaşamı zorluklarıyla ve mutluluklarıyla birlikte paylaşırdık.

Sağlıklı ve mutlu kalın

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..