Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Farkımda bile değil,” sevgililer gününü kutlamak için 12 önemli neden

“11 yıllık evliyim. Yıllardan beri eşim benim farkımda değil. Evlendiğimden bu yana ondan bir kez olsun bir çiçek bile alamadım.

Birlikte en son ne zaman sinemaya veya tiyatroya gittiğimi anımsamıyorum.

Ben ev işlerini yapar, çocuklara bakarım. Yaptığım yemekler için teşekkür bile etmez.

Çoğu zaman haber bile vermeden eve sabaha karşı gelir. Yıllardır süren bu ilgisizlik benim yaşama sevincimi yok etti.

Bu konuları kendisiyle ne zaman konuşmaya kalksam kızar ve beni azarlar. Ne yapacağımı bilemiyorum.”

Değerli okurum sizi çok iyi anlıyorum. Siz, eşinize tek başınıza sesinizi duyuramıyorsanız, eşinizi bir aile danışma merkezine gitmek için ikna etmelisiniz.

***

Değerli okurlarım, hiç kimse kendini değerli hissetmediği birinin yanında olmak istemez.

14 Şubat sevgililer gününü küçük bir hediyeyle kutlamanın ve belki de bir mum ışığında baş başa birkaç saat geçirmenin ilişkileri güçlendirmek için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

İşte sevgililer gününü kutlamak için 12 önemli neden:

1)Sevgililer günü, doğum günü gibi özel günleri kutlamanın ilişkilere katkı sağlayacağına ve güçlendireceğine inanıyorum.

2)Sevgililer gününü kutlamak yaşanan kırgınlıkların bitirilmesi ve belki de sorunların çözülmesi için bir fırsattır.

3)Sevdiğiniz insana “Benim için çok değerlisin,” demenin önemli bir yoludur.

4)Hızla akıp giden zamana ve alışkanlıkların yarattığı monotonluğa karşı bir mola vermektir.

5)İlişkilerin en önemli harcı olan romantizmi yaşatmaktır.

6)Seven insanların birbirlerini empatiyle dinleme olanağıdır

7)Belki de o gün “Neredeyiz? Nereye gidiyoruz?” Sorularına yanıt bulacağınız gün olur.

8)Sevdiğinizle aranıza herhangi bir nedenle küslük varsa bunu aşma ve barışma fırsatıdır.

9)Sevdiğinizle geçireceğiniz o saatler iş yaşamınızı da olumlu etkileyecektir.

10)İlişkinize verdiğiniz değer, sizin ve sevdiğiniz insanın mutluluğuna da aynı ölçüde yansıyacaktır.

11)Günlük koşuşturmalardan, acele işlerden, ödemelerden, trafikten  kurtulup, bir süre için yaşama ve sevgiye dair bir farkındalık  yaratmaktır.

12)Ayrıca ilerde anımsayacağınız ve konuşacağınız güzel bir anı olacaktır.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..