Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

“Fenerbahçe Geyikleri”ne toplu bakış (2)

“Fenerbahçe Geyikleri”ne toplu bakış (2)
 

Fenerbahçe 1-0 önde, Bursaspor 0-0 berabere…

Kızıma SMS atmaya başlıyorum, “Şimdilik iyi gidiyor” diyordum ki, Bursa 1-0 öne geçti. “Eh…” edim, “Böyle de şampiyonluk bizde” diyerek yazmaya devam ettim… Tam “Gönder” tuşuna basacaktım kiiiii…

Trabzon bir gol attı ve şampiyonluk gitti…

Ben, yine mesaja devam ettim…

“Şampiyonluk bi geliyooooo, bi gidiyooooo….”

Ama ondan sonra bir daha gelmedi…

Elbette yumurtayı emniyetli yere taşımazsan, biri gelir üzerine oturur. Öyle de oldu…

33 hafta içinde ligdeki sıralamalar değişirken, gerekli önlemleri vaktinde alamayan “Büyük(!)”ler, sonunda acıyı da tadarlar…

Hoş, bu bizim tadına baktığımız ve acısını hissettiğimiz ilk sonuç değil. Geçenkinin adı “Denizli” idi, bu seferki “Bursa” oldu, hepsi bu…

Baştan sona tek kale oynayacaksın, ama bir gol daha atamayacaksın…

Bu sonucun bir tek “Mimarı” var, o da yönetim ile Daum…

Ve biz bu “Geyik” muhabbetini doğrusu hak ettik. Hem de ne hak etme…

Daha önce yazdığım “Fenerbahçe Geyikleri”ne toplu bakış” yazımda da belirttiğim gibi, bu spor ve bir birincisi olacaktır. O başarı, bu sene anasının ak sütü gibi hak ettiği Bursaspor’un (Bakın şaşırıp da Bolu yazmıyorum artık, aklımı almadı bu sonuç) oldu.

İşte sizlere sezonun son “Fenerbahçe Geyikleri” toplu halde…

· 55 bin kişi Kadıköy'de şampiyonluk takliti yaptı

· Bir gün herkes bir dakikalığına şampiyon olacak.

· Fenerbahçe şampiyon olursa ne yapılır. Playstation kapatılır ve yatılır.

· Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'ndan yükselen kül bulutu nedeniyle uçuşlar yapılamıyor.

· Bolu Tüneli’nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar, halen şampiyonluk kutlaması yapmakta…

· Kızılay Kadıköy'de morfin dağıtıyormuş, acılarını dindirmek için.

· Şampiyon olamamak böyle kutlanır.

· Maç bittiğinde ikinciliği kutlayan Ulvi…

· Yakarız diyorlardı, inanmıyorduk.

· Bilica kupa bulma umuduyla Saracoğlu'nda yine kazı çalışmalarına başlamış

· Fenerbahçe seneye açık ara şampiyon olsa bile şampiyon olduğuna artık 1 hafta inanmaz.

· Demek ki neymiş? Son düdük çalmadan caddeler süslenmezmiş.

· Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler.

· Sahayı kazıp kaçarlar diye düşünmüştük fakat yakmayı tercih ettiler.

· Yeğen mesele fınal maçı oynamak değil asıl mesele şampiyon olmak.

· Bursa Belediyesi, Daum'a şehrin anahtarını verecekmış.

· Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.

· “F.Bahçe şampiyon” anonsuyla sahaya atlayıp sevinen Fener taraftarından jet yalanlama: Bilica’nın kazdığı penaltı noktasını inceliyorduk.

İkinci olan Fenerbahçe’nin şampiyonluk kutlaması da ayrı bir komedi tabi…

Maç bittikten sonra, kızım telefon etti…

- Üzüldün mü?

- Yok… Üzülmedim. Ben “spor” ve “sonuç” olarak görüyorum.

- İyi o zaman…

Aradan 15 saniye geçti, bir daha açtı…

- Üzülmedin değil mi, emin misin?

- Yok ya… Üzülmedim…

Yalan ha…

Nasıl üzülmem, epeyce bir süre kendime gelemedim doğrusu. Ben bu akşamı değil de, sabah işyerine gidince olacakları daha çok düşünüyorum…

Allah sabır versin…

Bana da, benim gibi Fenerbahçe’lilere de…

Gerçekten doğru bir tespit…

Fenerbahçe’nin başarılarını ancak bilen bir tek bizim kuşak kaldı…

17 MAYIS 2010

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..