Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

“Fenerbahçe Geyikleri”ne toplu bakış…

“Fenerbahçe Geyikleri”ne toplu bakış…
 

Yazıma “Üzülmedim” diye başlasam, elbette kuyruklu yıldız gibi bir yalan olur.

Evet, üzüldüm. Fenerbahçe, 28 yıldan bu yana müzesine götüremediği kupayı, bu kez de Trabzonspor’dan alamadı. Öne geçmesine rağmen alamadı. Ama geride kalmasına rağmen aldığı maçlar, şampiyonluklar da oldu…

Elbette “Taraftar” kimliği ile üzüldüm. O üzüntüyü bir tarafa yazıyorum, keyif aldığım tarafa bakıyorum.

Benim gibi “Ölesiye” ama “Mutedil” taraftarlar da aynı düşünce içinde olacaklar, ancak “Fanatik” olanlar kızacaklar, biliyorum…

Ancak “Spor”da şiddet olmaz, olmamalı. Sonucunda bir yerinden keyif almalı, tadını çıkarmalıyız. Ben olaya işte bu açıdan bakarak, kupa maçı sonrasındaki “Fenerbahçe geyikleri” tarafına baktım.

Bunlardan bir kısmı şöyle…

· Fenerbahçe Türkiye Kupası'nın iptali için Anayasa Mahkemesi'ne başvuracak. Ancak yeterli imzayı (En az 110 taraftar imzası) bulamıyormuş…

· Fenerbahçeli genç taraftarların en çok kullandıkları cümle “Bana Türkiye Kupası'nı anlatsana dede...” imiş.

· Türkiye Kupası'nı kazandıklarını görmüş iki Fenerli yan yana gelince, aralarına girip dilek tutulur, fotoğraf çektirilir.

· Fenerbahçelilerin çoğu “Türkiye Kupası”nın rengini gri olarak hatırlıyor, çünkü kupayı en son kazandıklarında televizyonlar siyah-beyazdı...

· Fenerbahçelilerin bir kısmı Türkiye Kupası'na inanmıyor, çünkü bazıları görmedikleri şeye inanmaz...

· Arşimet bugün yaşasaydı, Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kaldırma kuvvetini bulamazdı…

· Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kazanması en çok “Rüya tabirleri kitabında” geçer...

· “Kupa" yaz "1907"e gönder, Kayahan'dan "Bana yine hüsran, bana yine hasret var" melodisi cebine gelsin...

· Kupa Fener'i teğet geçti... (Sanırım bunu başbakana ithaf ediyorlar)

· Bu “28 yıldır kupa kim almadı” sorusunu çok yakında KPSS kitaplarında görürüz...

· Toplu taşıma araçlarında, hamile kadınlara, ihtiyarlara bir de kupayı son görmüş fenerlilere yer veriniz…

· Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'na özlem duyuşunun 28. yıldönümü coşkuyla kutlandı.

· Mahmut Özgener'in "23 Nisan'da Fener'e kupayı bir günlüğüne verebiliriz " açıklaması sarı lacivertli camiayı sevince boğdu.

· Fenerbahçe'nin 1983'de aldığı kupa çok değerli, çünkü şu an ANTİKA...

Gerçekten en ilginci ve en sevimlisi bu…

· Bu kupayı Metin Şentürk görür, Fener göremez...

Sahadan yenik ayrılan takımın futbolcuları hep “Bu maçı unuttuk, önümüzdeki maçlara bakıyoruz” derler ya, biz de en kısa zamanda bu maçı unutup, Boluspor ile aramazda bir puan olduğunu hatırlayıp, kalan iki lig maçına bakmamız gerekecek.

Yoksa yine yukarıdaki gibi “Geyikleri” lig sonunda da görebiliriz.

Ne yalan söyleyeyim, işte o zaman çok ama çok üzülürüm. Tahtaya vurun, kıçınız kaşıyın, ne yaparsanız yapın. Yani Allah korusun, öyle bir hüznü yaşayamayız.

Sonuç olarak değerli Fenerliler…

Eğri oturup doğru konuşalım…

Kupayı aldık da biz mi vermediler?

06 MAYIS 2010

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..