Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

"Gelmeyen bekleyiş; atılmayan adımlardı..."

"Gelmeyen bekleyiş; atılmayan adımlardı..."
 

(Fonda çalsın şimdi… Gökhan TEPE_ Çöl çiçeğim… )

“Haberin yok…”

Ne söyleyebilirim ki?.. Uzun zaman geçti şimdi… Ben bu sorularımla demlendim… Anladım ki; tam rengimi aldım… Böyle sana aklı başında yazdım… Bu halime şaşırdın eminim ki; söylediklerimle ki; söylediklerimle sen baş başa kaldın…

“ gözümün önünde dur,

sakın gitme şimdi bir yere,

kahrolarak unutacağım seni…

başında tütecek bir gün seninde içindeki ateş…

hazır olduğunda söyleyeceksin sevdaya…

İşte diyorum söyledim, ne olacak?

hani içimdeki dalgalar sana çarpacak…

çare ihtiyacımdı,

gelmeyen bekleyiş;

atılmayan adımlardı…”

Sabretmekti, bunun aslı sebebi… her şeyiyle kabullenip bir bağlamaktı kaderi… Ama bir tutar ya yakandan hani; o özlemin hırçın elleri… Ben kalan, sen giden olduğun için, nefes alamıyorum… Ama biriktirmiştim suçlarını, yokluğunda ekledim gözlerimde hapsini… Şimdi doya doya yeteceğim kendime…

Bekleyişlerimden yargılanacağım için;

…Sen olacaksın göz yumduğum yerde…

‘LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..