Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
Eğitim
 

"Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi"

"Görme Engelliler Rehabilitasyon Merkezi"
 

Salih Arıkan kitap okurken


Önceki yazımla ilgili beni öğrencimiz aradı. Sanırım bir kaç cümleyle bu meseleyi açıklığa kavuşturmamız gerekiyor.

Devletin özel eğitim ödeneği var. Siz orada Baston Eğitimi ve bazı dersler alacaksınız Devlette kişi başına kuruma ödeme yapacak. Rehberlik araştırma merkezinden rapor alacaksınız. Bu eğitimlere gelip giderken kurum size servis imkânı verecek. Evinizden alıp evinize geri bırakacak.

Değerli arkadaşlar bu işi bilen yani özel eğitimle ilgilenen yâ da Rehber Öğretmen kim bu alanda bilgisi varsa ben şu konunun açıklığa kavuşmasını istiyorum. Biz körler okulundayken az gören arkadaşlara mürekkep yazı gösterilirdi. Bir de sonradan gözleri kapanabilir diye kabartma yazı da öğretilirdi. Bazı göz hastalıklarında sonradan gözler kapanıyor. Neyse gözlerinizi çok yorarsanız gözleriniz daha çok zarar görür denirdi. Şimdi bazıları da hayır kişi az görüyorsa bu az görmesini daha iyi kullanabileceği bir eğitim görmeli deniliyor. Bu konuda görüş belirtecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Salih Arıkan Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..