Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '17

     
    Kategori
    Çevre Bilinci
     

    “Greenman Works” Nedir, Ne Yapacak?

    “Greenman Works” Nedir, Ne Yapacak?
     

    Yok olan ormanlar, çoğalan nüfus, artan üretim, çevre kirlilikleri yani küresel ısınmaya ve iklim değişikliklerine neden olan tüm etkenler artık günümüzde daha da belli eder oldular kendilerini. “Orada burada yazıyorlar, TV’de anlatıyorlar ama hissetmiyoruz ki” derken günümüzde ciddi ciddi hisseder olduk artık. Öyle ki Ağustos ayında sağanak yağmurlar, ciddi hasarlar veren dolular görür olduk.

    Dünya olarak buraya doğru koşar adım gidiyorken geriye çevirmek için ben ne yapabilirim diye düşündüğümde bir blog çalışması yapabileceğim aklıma geldi. Sıkmayan, kısa kısa, serviste giderken çerez tadında okunabilecek yazılarla yapılan iyi şeyleri yazmayı, sürdürülebilirliğe, doğaya ve doğala dair konuları paylaşmayı planlıyorum. Hayatın koşturmacası içinde hayatın kendisini görmeyen, başta temiz çevre olmak üzere giden güzel şeyleri unutup yenilerine çok çabuk alışan bizlere “aslın” bir hatırlatması olmasını umuyorum bu çalışmanın. Dünyayı değiştirmeyeceğini bilsem de “biri”ni değiştireceğine inanıyorum. Ve yine inanıyorum ki o “biri”, dünyayı değiştirenler arasında yer alacak.

    Bir “Greenman” olmaya çalıştığım için ismini de “Greenman Works” koydum. Ve slogan olarak da “I’m the greenman working for a better world.” dedim :) Sosyal medyada da Greenman Works kullanıcı adıyla yer alıyorum. Takip edebilir, beğendiğiniz yazıları paylaşarak siz de dünyanın daha iyi bir yer olması için destek verebilirsiniz. Çünkü toplum olarak çevresel bilincimizin artması birçok güzel gelişmenin de kaynağı olacak. Kapatırken sözü Einstein’a bırakıyorum. Nice yazılarda görüşmek üzere...

    "Dünya kötüler yüzünden değil, onlar kötülük yaparken sessiz kalanlar yüzünden mahvolacak."

     
    Toplam blog
    : 1
    : 67
    Kayıt tarihi
    : 18.11.17
     
     

    Doğala ve doğaya dair şeyler yazarım.  Blogger @greenmanworks - Sosyal Girişimci @chapputz - Boğa..