Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

"Gülen" Atatürk mü amaç?

"Gülen" Atatürk mü amaç?
 

"Gülen" Atatürk?


TL'den YTL'ye ve şimdi yeniden TL'ye.

Paralarımız dün tanıtıldı. Henüz elimize geçmedi fakat örneklerini gördük. Renkleri ve desenleri oldukça güzel. Paralarımızın ön yüzünde Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün resimleri bulunuyor. Arka yüzlerinde ise sanat, edebiyat ve bilim dünyasından Türk kültürüne katkı yapan insanların resimleri var.

Paralarımızın ön yüzünde bulunan Atatürk resimleri oldukça güzel çizilmiş. Benim elimde Atatürk'ün belki de binlerce fotoğrafı var. Kurtuluş Savaşı'mızın büyük kahramanı, Osmanlı'nın çöküş ve yıkılış dönemlerinin büyük askeri içinde bulunduğu koşullar gereği hiç bir fotoğrafta "gülen" yüzü ile poz vermemiş. Ya da bendeki fotoğraflarda yok. Çünkü, "vaziyeti umumiye" vatanın kurtuluşu için savaşım veren Mustafa Kemal'e gülmek için bir ortam hazırlamamıştır. Ömrü, cephelerde geçmiş sonra da yeni bir ülkenin kurtuluşu ve kuruluşu için siyaset masalarında tamamlanmıştır.

Şimdi paralarda "gülen" Mustafa Kemal var.

Bilmiyorum, ben mi paranoyak oldum ya da bazı insanlara güvenmediğimiz için çoğumuz mu paranoya olduk ama, ben bu paralarda da bir işaret görür gibi oldum. Bilmem siz de gördünüz mü?

Kâğıt paralara bakan herkes iki şeyi telaffuz ediyor: "Gülen" "Atatürk".

Ne dersiniz? İmalı yollardan da olsa paralarımıza "Gülen" ve "Atatürk" girmiş oluyor mu?

Dedim ya belki de ben paranoyak oldum. Çünkü, atılan her adımın altından mutlaka bir dinsel neden yatıyor. Bu kuşku mu beni paranoyak yaptı ne?

 
Toplam blog
: 278
: 3275
Kayıt tarihi
: 26.05.07
 
 

İstanbul'un Kadıköy ilçesinde doğdum. Bir daha da Kadıköy'den ayrılmadım. İstanbul Üniversitesi, Ede..