Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

"Hala o besteler çalınır..."

"Hala o besteler çalınır..."
 

Buhurizade Mustafa Itri'den Neva Karı dinliyor gönül inliyor/Uçmak istiyor, ötelerde bir huri beni dizginliyor/Saadettin Kaynak almış da tamburunu nazlanmadan saza geliyor/"Batan gün kana benzer"i bin


 Buhurizade Mustafa Itrî ‘den Nevâ Kâr’ı dinliyor gönül inliyor
 Uçmak istiyor gönül uçmak, ötelerde bir huri beni dizginliyor.

Saadettin Kaynak almış da tamburunu nazlanmadan saza geliyor
 “Batan gün kana benzer”i bin bir alkışla oradan seslendiriyor.

Selahattin Pınar, Safiye Ayla ile birlikte çıkıp konser veriyor
 Ata’ya “Anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek”i söylüyor.

Şerif İçli çıkıyor “Düş ben gibi bir aşka sadakât ne imiş gör”diyor
 Kalbinden geçenleri bir bir bestelere döküp asumana  inliyor.

Sonra sahneye yavaş yavaş Tamburacı Osman Pehlivan geliyor,
 “Sarı Zeybek” türküsünü Ata’ya çalarken, Atamız kalkıp oynuyor.

Hacı Arif Bey, sazıyla “Çâre bulunmaz bilirim, yâreme”yi besteliyor
 Sevgilisi, ölüp gidince, “Uyanmaz uykudan cânân, uyanmaz” diyor.

Ey Dai bestekarlar bunca güzel besteler yaparken sen neredeydin
 Acaba resimde arkada görünen sıska darbukacı yoksa sen miydin?

  

Buhurizade Mustafa Itrî ‘den Nevâ Kâr’ı dinliyor gönül inliyor
Uçmak istiyor gönül uçmak, ötelerde bir huri beni dizginliyor.

Saadettin Kaynak almış da tamburunu nazlanmadan saza geliyor
“Batan gün kana benzer”i bin bir alkışla oradan seslendiriyor.

Selahattin Pınar, Safiye Ayla ile birlikte çıkıp konser veriyor
Ata’ya “Anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek”i söylüyor.

Şerif İçli çıkıyor “Düş ben gibi bir aşka sadakât ne imiş gör”diyor
Kalbinden geçenleri bir bir bestelere döküp asumana  inliyor.

Sonra sahneye yavaş yavaş Tamburacı Osman Pehlivan geliyor,
“Sarı Zeybek” türküsünü Ata’ya çalarken, Atamız kalkıp oynuyor.

Hacı Arif Bey, sazıyla “Çâre bulunmaz bilirim, yâreme”yi besteliyor
Sevgilisi, ölüp gidince, “Uyanmaz uykudan cânân, uyanmaz” diyor.

Ey Dai bestekarlar bunca güzel besteler yaparken sen neredeydin
Acaba resimde arkada görünen sıska darbukacı yoksa sen miydin?

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..