Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

"HALK İÇİN HALKLA BERABER"

DÜSTURUMUZ

“HALK İÇİN HALKLA BERABER”

Evet

Sevgili ülkedaşlarım

Evet

Evet

 

Bugünlerde

Bir yarış içindeyiz ülke olarak

 

Bir kısmımız doğru diyoruz

Diğer kısmımız yanlış diyoruz

 

Bu durum

Beni şaşırtıyor

Bu yüzyılda

Doğru hakkında

Bu denli ikilem oluşmaz

 

Oluşursa

Doğru denilenin

Doğruluğu su götürür

 

Doğru

Doğrudur canlarım

 

Ben olayım

Sen ol

O olsun

Doğruda görüş birliğindeyizdir

 

Nasıl ki

“İki doğru kesişmiyorsa

Paralel doğrulardır” diyorsak hepimiz

Yaşamsal doğrular da

Böyle görülecek

 

Yaşamsal doğrular üzerinde

Hepimiz görüş birliği taşımalıyız

 

Şimdi

Gelelim konumuza

Bir kesimden

Ülke ekonomisi zor durumda deniyor

İktidarımız

Bunu yanlış buluyor

Yok

Öyle bir şey diyor

 

Oysa

Durum ortada canlarım

Döviz durumu

Durumun kötü olduğunun ispatı

Ellerin bir lirası

Bizim 15,5 liramız

Buna itiraz olur mu

Olmaz

Olmuyor da

 

Bu kötülük göstergesidir

Bunu düzeltmek gerekir

Düzeltmek için de

Ekonomi yönetimini

Usta ellere bırakmak lazım

Onların işine hiç karışmadan

Onlara

Gerekli yerlerde yardım edip

Gelişmeleri takip etmek

Ve

Gidişatın yönüne bakmak gerekir

Gidişat + ya ise destek olunmalı

Gidişat – ye ise düzelttirilmeli

 

Bu yol

Kurtuluş yoludur canlarım

Bilen insanlarla işe sarılmak gerekir

 

Ben diyorum ki

Bu yola girelim

Görelim bakalım

İşler nasıl da düzelivermiş

 

Bu gelişmeler sürerken

Halkı

İşli kayıtlı yapmak gerekir

Halk işinde kaydında olunca

Üretim artışı gerçekleşir

Üretim artışı

İhracatı geliştirir

İthalatı azaltır

Döviz artışı sağlanır

Halkın da dikkati

Bu konuda olumluya döner

Umutsuzluk

Umutlu yarınlara döner

 

Ben ısrarla

Şunu söylüyorum

İktidar halkla dayanışma içine girecek

Halkın sıkıntısını görecek

O sıkıntıdan halkı kurtaracak

Halkın da

İktidarın yaptıklarına evet demesini

Sağlayacak

Yani canlarım

İktidar

Samimiyet içinde

“Halk için halkla beraber” diyecek

Yollara böyle düşecek

Görecek ki

Aşılmaz yollar kolayca aşılıverecek

 

Zor mu

Hiç zor değil

Ne demiş atalarımız

“isteyen derviş

Mevla’sını da belasını da bulur”

Değil mi

 

İşte ben de

İste devletim

İste iktidarımız

İste halkım

Diyorum

 

İstendikten sonra

Kavuşulmayacak hedef yoktur

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..