Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '14

 
Kategori
Kitap
 

"Hasrete Yolculuk" u okumak çok güzeldi

"Hasrete Yolculuk" u okumak çok güzeldi
 

Sevgili Nahide Çelebi şiir kitabını gönderdi bana. Kendisine bir kez daha buradan teşekkür ediyorum. Şiirlerinin her biri birer duygu fırtınası… Kitap da ayrı bir güzellikte, kütüphanemde başköşedeki yerini koruyacak.

Abartısız yazıyorum, bu değerli kitap tam zamanında geçti elime. Son yıllarda çok fazla düz metin okuduğumu ve şiirden uzak kaldığımı bir kez daha fark ettim. Önce sakin sakin başladım okumaya, sonra o güzel şiirlerin yarattığı atmosferin içine hızla sürüklendiğimi hissettim. Sanki okudukça beyaz sayfalardaki anlamlı mısralar alıp götürüyordu beni… Bitirinceye kadar da elimden bırakamadım.

Yeni bir çalışmanın içinde olduğumdan bu aralar siteye giremiyorum. Fakat Nahide Hanım’ın bu güzel eserini paylaşmak istedim

Aslında en çok beğendiğim şiirlerin adını not alayım ve burada belirteyim diye düşünmüştüm. Fakat gerçekten seçmek imkânsız, çünkü hepsi bir başka güzel ve duygulu… Yeni şiirlerin yanı sıra, çok eski tarihlerde kaleme alınmış olanlar da var. Eminim kitabı okuyan başka arkadaşlar da benim hissettiğim o samimi duyguları hissedecekler, şiirlerin büyüsüne kapılıp etkilenecekler, çokça da hüzünleneceklerdir.

Değerli şairimizi kutluyor, kendisine yeni ilhamlarla dolu nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum.

 

SEVGİ EKTİM

 

Kara toprak üstünde,

Yalın ayak koştum koştum,

Sevgi ektim,

 

Aşk ektim.

Tipi, boran çıktı birden,

Fırtınalara göğüs gerdim,

Korkuların içinde yuvarlandım,

Azgın dalgalarla boğuştum,

Acının derinliklerinde,

Ezildim, kavruldum.

Yine de erimedim, boğulmadım,

Çıldırmadım, yılmadım,

Dimdik ayaktayım.

Güçlendim,

Ektiğim sevgim, aşkım,

Köklendi, kök saldı,

Çiçeklendim.

 

24 Ekim 2012
 

 
Toplam blog
: 27
: 1563
Kayıt tarihi
: 22.09.13
 
 

Ege Üniversitesi mezunu. Emekli öğretmen. Yayımlanmış romanları ve deneme kitapları var. ..