Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

"Hayat devam ediyor ve bu da benim hayatım .." kaza sonrası hastane ziyareti...

"Hayat devam ediyor ve  bu da benim hayatım .." kaza sonrası hastane ziyareti...
 

Sevgili Dostlarım;

Her şeyden önce geçtiğimiz hafta boyunca bana destek olan ve yorum yazan herkese teşekkkür ederim. Bilirisiniz bazen sıkıntılı zamanları yüzlerini görmediğiniz ama dost olduklarını bildiğiniz kişilerle paylaşmak daha kolay oluyor.

Neyse fazla uzatmadan ;

Bu gün hastanedeydim ve merak eden sevgili dostlarıma gelişmeleri iletmek istedim. Öncelikle sevgili arkadaşımın durumu iyi hala enfeksiyon kapma tehlikesi var her iki bacağında da açık yara olmasından dolayı bu maalesef rizikoyu arttıran tek etken sağlık ilerlemesi hususunda ancak her hangi bir enfeksiyon durumu şu an için yokmuş .Her gün yapılan pansumanlar neticesinde bunu iletmiş doktorları ( bu arada her pansuman için dört ünite kan gerekiyor gerisini siz düşünün artık ) Çarşamba günü arkadaşımı plastik cerrahi ameliyatına alacaklar.

Bu gün kendisini uyanıkken görme ve konuşma şansım oldu. Sevgili canım cadı kızım kardeşimin ; her zamanki gibi yaşama sıkı sıkıya bağlı olduğunu kesinlikle belirtmek istiyorum tekrar gurur duydum onunla . Yüzünde gülümsemesi incecik yatıyordu beyaz çarşafların altında ; bembeyaz dişlerini ortaya koyan bir gülümseme kapladı yüzünü beni gördüğü anda... ne kadar güzeldi .... gülümserken ... uzaktan öpücük yollayabildik sadece birbirimize. Yanına gitmemiz sakıncalı olduğu için tüm arkadaşlar oda kapısından bakıyorduk ona ...

Canım bir an önce normale dönmeni bekliyorum dedim, daha yaşayacağımız gideceğimiz çok yer beraber , tabi kuzum dedi; daha geceleri dans etmeye gidicez hem sonra benim düğünüm olacak dedi...

Evet dedim . Gelemeyen arkadaşların selamını ve en kısa sürede uğrayacaklarını ilettiğimde ise ; hayat devam ediyor dedi, gelmeyen kimseye kırılmıyorum sonra durakladı bu da benim hayatım dedi.... İçim hüzünlendi yüzümde yarım yamalak bir gülümsemeyle sen bizim hayatımızın bir parçasısın bunu sakın unutma ve en kısa zamanda tekrar geleceğim yanına dedim ayrılırken ...

Şöför arkadaşıma gelince ; dün mahkemeye çıkmış , hastanede yatan arkadaşımın ifade vermesi bekleniyormuş ama allahtan işi ile ilgili ve ya olası tazminatlarla ilgili bir kaygımız yok şirketimiz sahip çıkmış durumda kendisine.. Sadece moral desteği vermeye çalışıyoruz.

İşte 2 saniyede verilen kararların neticesi... Kurallar ve uymamak uyulmamasına hoşgörü göstermek.. Sonuç ileriden ziyade geriye giden yaşamlar .. ve bir hafta önceki durumuna kavuşmak için en az bir yıl zor bir mücadele sarfetmesi gereken gencecik bir kız, diğer yanda içindeki vicdani sorguları ve kaza anının dehşet görüntülerini kafasından atmaya çabalayan suçsuz bir genç adam ...

Sevgili dostlar lütfen dikkat biraz dikkat....

not : olayı bilmeden bu yazımı okuyan sevgili dostlarım işte size link merak ettiğiniz takdirde olayı okumanız için ;
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=138064

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..