Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '10

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

"Hayvan hakları. 1"

"Hayvan hakları. 1"
 

" Carlos " çok erken gittin oğlum...!


Geçen gün A.Planet'te izlediğim belgeselde Hayvan Polislerinin evinde kendi baktığı köpekleri aç bırakan sahiplerini nasıl takip ederek hakim karşısına çıkarıldığını izledim. Hakim köpekleri ihmal eden adama hapis cezası verdi... Derhal o hayvancıklar bir kliniğe götürüldü.. Tedavileri yapıldı ve koruyucu bir aileye teslim edildiler. Bizim ülkemizdede bunlar olacak mı.. Elbette olabilir..

Haytap ; hayvanları koruma dernekleri bilinçlenen hayvanseverler ile ve'de nüfus planlaması çalışmalarına gönüllü katılanlarla bu iş aslında olur... Kısırlaştırma projesi 5 yıl ciddi bir şekilde uygulansın bakın neler oluyor.. Kısırlaştırılan kedi veye köpeği bırakın kendi ortamında yaşasın. 5.yıl içinde sayıları kontrol altına alınır.

Avrupa ülkelerinde sokaklarda kedi-köpek görüyor musunuz hiç.. Devlet yetkilileri ve hayvan hakları gönüllüleri ile hayvan sevenler elbirliğine, işbirliğine girmelidirler. Ben gönüllüyüm... Sokağımızda 8 kediyi kısırlaştırdım. Bakımlarınıda kendim yapıyorum. Kimseye bir zararları yok. Mamalarını, sularını veriyorum.. Siz de yapın bakın bir süre sonra apayrı bir huzura gireceksiniz.. Onlara koşacaksınız..

sevgiyle Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 14
: 454
Kayıt tarihi
: 28.05.10
 
 

29.04.1953 Zonguldak'ta doğdum. Hisarönü İlkokulu /Filyos 27 Mayıs İlkokulu / Filyos Çaycuma Orta..