Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '13

 
Kategori
Müzik
 

‘Heart‘ımdan kopan ‘Alone‘ bir düşünce…

‘Heart‘ımdan kopan ‘Alone‘ bir düşünce…
 

Vay be dile kolay, ‘ Heart ‘ dan ‘ Alone ‘ adlı o müthiş parçayı ilk kez dinleyeli tam 23 sene olmuş… Her şeyin ilk olanı hiç ama hiç unutulmuyor… Birden ‘ Alone ‘ ile karşılaşınca, o aklımı başımdan alan zaman makinesine binip, yine onlarca yıl önceye gidip geldim…

Bunun adını yaşlanmak ya da moruklaşmak olarak mı koymalı, yoksa daha soft bir ifadeyle ağır ağır olgunlaşmak olarak mı?. İnanın karar veremiyorum… Ama asla öldürmediğim içimdeki çocuğa soracak olursam, belki olgunlaşmak olmalı ama sanırım tam karşılığı ‘ Olgun Ama Taze ‘

yalnız

Onun yalancısıyım, dediğini diyorum size… Ben değilim bir şeylerin değiştiğini kabul etmeyen… Aslında o da böyle bir şey söylemiyor… İlla her şeyin adını yaşlanmak ya da moruklaşmak olarak koymamalı diyor sadece, ki % 1000 katılıyorum düşüncelerine…

Peki ne yapalım o zaman, ‘Kes traşı‘ deyip, köşemize inzivaya çekilip, hayatı yaşamaya ara mı verelim?.. Hiç de değil, hiç bir zaman da öyle olmayacak… Hiç kimse buna yakın bir cevap vereceğimi düşünüp heveslenmesin…

Deli dolu akan kanım, hala damarlarımdan var gücüyle fırlayıp çıkmak ve hiç bir kuralı tanımadan, anarşist giysisini giyinip, dünyayı gönlünce alaşağı ederek çılgınlar gibi yaşamak istiyor… Dua edin, ben tutuyorum dizginlerini ve frenliyorum önü alınamaz nefsini…

ann ve nancy wilson kardeşler - heart

Vesselam, hard rock, soft rock bir haleti ruhiye içindeyim hala Ve 23 sene sonra o deli kalbime başka bir kalp, ‘Heart‘ tercüman oldu ve söylemek isteyip de bastırdığım şeyleri bir anda ortalığa döküverdi… Allah razı olsun senden Ann ve Nancy Wilson Kardeşler…

62 yaşlarınızın tazeliği ile hala nasıl müzik hayatlarınızı enerji dolu sürdürebiliyorsanız, ölümsüz parçalarınızla uyuyan bir devi de rahatlıkla ateşleyebiliyorsunuz… Nevi şahsına münhasır bu özel insanları huzurlarınızda bir kere daha selamlıyor, sizleri eşsiz ve benzersiz grup ‘ Heart ‘ ın ölümsüz hiti ‘ Alone ‘ nun video klibiyle baş başa bırakıyorum…

Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/heart-imdan-kopan-alone-bir-dusunce/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..