Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
Blog
 

"Henüz" hepimiz!..buyuz buralarda..

"Henüz" hepimiz!..buyuz buralarda..
 

O ne der? Bu ne der? Ne kadar önemli değil desek de önemlidir, henüz bu gelişmemişlik durumumuzda... Genel bir tavırdır, ne denli yadsımaya kalksak da. Nedenleri henüz bizim tür ülkelerde araştırılamasa da, bilinen. O ne der? Bu ne der? tavrı halâ var olmakta...

Sansürlü konuşmalar, sansürlü yazışmalar, sansürlü aşklar, sansürlü ilişkiler... Tersi durumlar olsa da. Aşk sansürlü, dostluklar sansürlü, yazılar sansürlü. Sansürlüyüz.

Başladı!...
" Aslında benim demek istediğim tam o değil ama.... Şimdi aşk tamam da nasıl desem..."
Şimdi!
Aslında senin dediklerin doğru ama doğruyu bu kadar açık açık söylemenin çelişkisel özelliğinin alt yapısı... Eleştirimin içinde var olanları tabiki dikkatlice anlamak gerek...
Ben onu demek istemedim tabi sizin dediğiniz doğru... Hayatım bak ne güzel giden ilişki girdabında... Nasıl desem? "

Sansürlüyüz... Nedenleri araştırılamasa da, bilinsede... Sansürlüyüz henüz.

"Toplum ne der?, Arkadaşlar ne der?, O ne der?, Ama onlar çoğunlukta, ama yalnız kalırım, ama başıma bir şey gelirse, ama işten atılırsam, ama.. ama.. ama..."

Bitiriyor!
" Bu ülkede bir şey olmaz, aşk yok, sen hayal peşindesin, idealist perspektifteki yaklaşımın belki... Ne dostluğu, arkadaş mı?"

Savunma (ma)!

Bu coğrafyadayım ben...
Bu kültür...
Ne yapabiliri(m)...

"Ben" çıkarcılığı insani oto sansüre uğratır... Gerek yok sansüre İkditarlarca..
Coğrafya da.. 

Blog da da..

Ne kadar Edebiyat parçalasak da..

"henüz" buyuz hepimiz buralarda

bitti.

 

 

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..