Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '15

 
Kategori
Sinema
 

"Her Yerde Aşk" var var var!...

"Her Yerde Aşk" var var var!...
 

İlk aşkta doğaya doydum, ikinci aşkta bol bol güldüm, son aşkta; işte BU! dedim.


Son Aşk ile başlıyoruz....

Geride kalan yılların ne önemi var değil mi; insan dokundu mu dokunduğuna da değmeli; o zaman ne yapıyoruz; AŞK'ı bekliyoruz. Sadece ten yapışması ona göre değil. Ruh devreye girmedi mi olmuyor kahramanımızda.

Ama baba var, senin komşun, yav arkadaşın!

Aşk söz dinler mi, dinlemez, dinlememesi de hayatı hoşlar. Bak HOŞ günler yaşıyorlar; hele geceler onlar için daha da PARLAK. Artık hep kendimiz için dans edelim. Buralardan oralara gidelim ve ikimize ait bir dünyada doğamızı doya doya yaşayalım.

Robert De Niro, çok çekiciydin, vallaaaa! Ve Monica Bellucci, her zaman NEFES kesicisin. 

İlk Aşk'a gelince....Gençler canım, hoş görelim. Kararsızlık normaldir. O kadın normal miydi, tartışılır. Ben bu doğadan, doğamdan çıkıp da başka bir doğada yaşayamam, dedi, böyle beni yaşamak istersen kal!

Adam kalamadı, oradaki aşkıyla yeni bir hayata....

Ortada kalan Aşk'a gelince....Aşk resmen GÜLMEKten altına işedi. Aşk bu, işer de kusar da....Garibim adam, kendince bir Aşk yaşamaya niyetlendi, KÜT düştü, taaaa Afrika'ya....Karşısına çıkan kadın ne yapsın, derdine derman arıyordu, adamı derman sandı, yanıldı.

Aşk, yanılgıların toplamı mıdır?

1. Not: Ağlatmadı değil mi üç Aşk da; ama ağlatmalıydı değil mi, hani işin içinde Aşk varsa; ha?

2. Not:

Gerçek Aşk

hanginizdeydi

kim dolu dolu

onu yaşadı

hala yaşıyor

sorguluyorum

bana yardımcı olursanız

sevinirim ha Robert

ya Monica!

Ş.Y.

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..