Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
Dostluk
 

‘Herkesin böyle bir Arkadaşı var mıdır ?.. ‘

‘Herkesin böyle bir Arkadaşı var mıdır ?.. ‘
 

Bazen durup dururken hiç ummadığın bir yerden bir yazı konusu bulursun ve çok şaşırırsın… Aslında o an içinden sana koşup gelen konuyla ilgili zerre kadar bile bir şey yazmak geçmiyordur… Ama farkında olmadığın bir yönünün o konuyu yazmak için yanıp tutuşuyordur…

Evrende sana yardımcı olmak için, beklemediğin bir kişiden, yerden ya da herhengi sıradan bir meseleden o düşünceyi ve ya hissi getirip önüne kor ve sen de yazmak zorunda kaldığını düşündüğün için o süpriz konuyla boğuşmaya başlarsın…

Oysa, rastlantı diye bir şey yoktur ve o an asıl ihtiyaç duyduğun şey onu yazmak ya da o şeye sahip olmaktır… Ne ilginçtir ki, şimdi bana bu satırları yazdırtan şey, sosyal ağlarımda öylece dolaşırken rastladığım diğerlerinden farkı olmayan sıradan bir tweet…

Evet, çok basit belki, ama gerçekten basit bir foto tweet bana bunları söyleten… Yalnızım ve kendi dünyamla baş başayım şimdi… Bu durumdan rahatsız da değilim ve kendi başıma olmanın tadını çıkarıyorum…

Kendi kendimle sohbet etmenin o tarif edilemez keyfini yaşıyorum… Ama gelen tweet bana şunu söyledi / sordu gizli alt metniyle… ” Tamam her şey güzel, hoş da acaba şu an bu kadar sana yakın ya da senin içinde olan bir arkadaşa sarılmak ya da bu yakınlıktaki bir dostla sohbetin tadını paylaşmak istemez miydin?.. ”

Samimi bir cevap vermem gerekirse, ” Evet, vallahi de billahi de şu an o mesafesiz sıcaklığı, o çıkarsız yakınlığı ya da utanma duygusundan arınmış sığınmışlığı bulabilmeyi çok isterdim ”… Sevgili olmaktan ya da haz veren sıcak bir beden aramaktan bahsetmiyorum, lütfen yanlış anlamayın ve başka yerlere çekmeyin…

Sadece gece gece içimde derinliklerimde bir yerde canımı acıtan o hayat bıkkınlığını bana sonsuza dek unutturacak ve yaşadığım hayatı daha değerli kılacak bir dost elini tutmayı ya da tüm kötü düşüncelerden arınmış bir varoluşla, öz bilinçle ona sığınmayı çok isterdim şimdi…

Çaresiz ya da bitmiş, tükenmiş değilim şu an… Ama ne güzel olurdu tweet'teki kadar yakın bir dostun samiyetine boyun büküp, sobanın yanındaki miskin bir kedi misali yanaşıp onun yanında huzur bulabilmek… Şaşılacak şey belki, ama işte böyleyiz biz bazen : Anlaşılmaz, gizemli ama bir o kadar da basit…

http://www.hayatveinsan.com/herkesin-boyle-bir-arkadasi-var-midir/#.URIx-DmQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..