Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

"Hiç birşey"imsin

"Hiç birşey"imsin
 

Alıntıdır.


Sana yazdım,

Kendime sakladım.

Ba/nakal/dı cümleler,

Başladım;

 

Hatırlanacak kadar güzel değilsin.

Ne de vazgeçilmeyecek kadar özel.

 

Ben sen olamam,

Sen asla ben değilsin.

 

Aşkla eridiğimden kimseye bahsetme;

Ne ben kar tanesiyim,

Ne de sen güneş değilsin.

 

Hak ettiğin sevgiyi alamadıysan,sorun ben değilim;

Sen kendinden emin değilsin.

 

Şu an yanımda değilsin,

Öteleri de çoktan unutmuş olabilirsin.

Ne özlenecek kadar mühimsin,

Ne de de özledim diyebilecek kadar asil!

 

Gerçek değilsin.

Mümkün değilsin.

 

"Arada sırada da" olsa,

Hiç değilsin.

 

Ölüyorum farkında değilsin.

Sorarlarsa sana “ne oldu?” diye,

“Bilmeseler de olur” dersin.

 

Sana yazdım,

Kendime sakladım.

Ba/na-h-kal/dın;

Sustum.

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..