Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

"Homeland" Yine Emmy'i kaptı

"Homeland" Yine Emmy'i kaptı
 

emmy


VİKİPEDİYE GÖRE; İlk Emmy Ödülü 25 Ocak 1949 tarihinde Hollywood Athletic Club isimli programa verilmiştir. "Emmy" adı, eski televizyon kameralarındaki kamera tüpü için kullanılan "immy" lâkabının feminenleştirilmiş biçimiymiş.

Los Angeles, Nokia Tiyatrosu'nda dün gece düzenlenen 65. Emmy Ödül Töreninde "En İyi Komedi Dizisi" Modern Family, "En İyi Drama Dizisi" Breaking Bad, "Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu" Jeff Daniels, "Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu" ödülü ise Homeland'daki performansı ile Claire Danes'ın oldu.

Homeland'ın 2 sezonunu da soluksuz izledim. Senaristine şapka çıkardım. 3. sezonu iple çekiyorum 29 Eylül de başlıyor.Yeni sezon posteri ve teaser birlikte yayınlandı. Carrie Brody ve Saul'un ön planda olduğu posterin sloganı ise; "pledge allegiance" yani "sadakat yemini". Acaba bu sadakat yemini kime ve neye karşı verildi? Merakla bekliyorum.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..