Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '12

 
Kategori
Kitap
 

"İmza: Kızın" satıştaaaaa

"İmza: Kızın" satıştaaaaa
 

Diğer 2 arkadaşın bundan önce kitap çıkarmışlıkları vardı. Ama benim İLK! Düşünebiliyor musunuz? İLK

Ben de ne yaptım? Elime geçen ilk kitabı imzaladım!

"Görmemiş kitap hazırlamış, tutmuş yakaladığını imzalamış!" Sevindirik oldum, sevindirik.Hele ön ayak olduğumuz bu kitabın, birilerinin yüreğine dokunduğunu, yüzlerini güldürdüğünü duydukça, gördükçe....

Bu aslında mektuplarıyla projeye can veren 114 kadının, bir nebze faydamız dokunacak çocukların ve bu kitabı okuyup feyz alacak babaların toplu sevinci...E haliyle de kocamaaaaan bir sevinç.

Taaa Mart'ta  duyurduğumuz İmza: Kızın projemiz nihayetlendi.114 kadın yazdı. Ortaya her kız babasının mutlaka okuması gereken bir kılavuz çıktı.

Bu 114 mektubun toplandığı İmza: Kızın'da kimler yok ki?
Bloggerlar, sanatçılar, haberciler, anneler, çocuklar, ünlü babaların
kızları...

Dün matbaadan sıcak sıcak kitaplar elimize ulaştı.

Yarından itibaren de kitapçılarda satışı başlamış olacak. İnternetten de alabilirsiniz tabi, bir çok kitap sitesinde halihazırda satışta!

İlk önce gidip bir kutu mendil alın, sonra da kitabı edinin. Çünkü aldığınız her kitabın geliri 21. yy Eğitim ve Kültür Vakfı'na "Bir Çocuk Daha Okusun Diye" bağışlanacak.

Aranızda "Ah tüh vah! Ben niye bu kitapta yokum?" diyen varsa, üzülmesin. Ya İmza:Karın için mektubunu hazırlasın, ya da İmza:Kızın için açtığımız blogda (www.imzakizin.com) yayınlanmak üzere bize göndersin!

Yapılacakları toparlıyorum:

1- Kağıt mendil alınız

2- Kitapçıdan kitabı edinip okuyunuz. Küçük dozlarda, yemekten 1 saat sonra okumaya dikkat ediniz.Toplu okumalar bünyenize ağır gelebilir.

3- Sizin yazınız yoksa dert etmeyip hemen klavye başına koşup bir solukta mektubunuzu yazınız. imzakizin@gmail.com'a gönderiniz. 

4- Kimler yazmış, kapak nasıl, hazırlayan diğer 2 kişi kim gibi daha fazla bilgi için imzakizin.com adresini ziyaret ediniz.

5-İmza:Kızın hakkında bundan sonra ne olup bitiyor öğrenmek için facebook (İmza: Kızın) ya da twitterda (imzakizin) takip ediniz.

İşte bu kadar basiiiit!

Aaa son olarak kitap Yitik Ülke Yayınları’nca yayımlandı.  Punto Kitap dağıtım şirketi tarafından Türkiye genel dağıtımı yapılıyor.

Ben gideyim biraz daha sevineyim!


 

 
Toplam blog
: 17
: 273
Kayıt tarihi
: 09.08.12
 
 

Ben kimim? Orhan Veli ne demiş kendini anlatan şiirninde: "Evvela adamım, yani sirk hayvanı f..