Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“İnternette tanıştık, zorla öpmek istedi," işte yapacaklarınız

 

“32 yaşında evli bir kadınım. Eşim çok iyi bir insan olmasına rağmen, aramızda duygusal bağlar yok denecek kadar az.

Evlendiğimden beri hiçbir gün ondan “Seni seviyorum,” sözünü duyamadım. İçimde bu anlamda hep bir duygusal boşluk var.

Bundan üç ay kadar önce internette bir adamla tanıştım. Başlangıçta çok dostça görünüyordu. Zaman içerisinde arkadaş olduk. Ben, eşimin bana karşı olan olumsuz davranışlarını ona anlatıyordum.

O da bana kendi eşinin aynı şekilde davrandığını anlatıyordu.

Sadece dertleşiyorduk. Bunda bir yanlışlık görmedim. Zamanla da güvenimi kazandı. Eşimden duymadığım, güzel sözleri de hoşuma gidiyordu.

Bir gün bana ‘buluşup bir kahve içelim,’ dedi. Ben de kabul ettim. Dışarıda bir cafede buluştuk.

Sonra da beni işyerine davet etti. Odasında otururken, birden beni öpmeye çalışarak taciz etti. Oradan hızla ayrıldım. Bir daha da kendisiyle görüşmemeye karar verdim.

Şimdi bana şantaj yapıyor. Gönderdiği bir mailde, ‘Odamda gizli kamera vardı. Seninle olan görüntülerimizi kaydettim. Benimle görüşmezsen, ek olarak sana gönderdiğim bu görüntüleri eşine göndereceğim ve internete koyacağım,” diyor.

 Ne yapacağımı şaşırdım. Bana bir yol gösterin.”

 ***

*Değerli okurum, öncelikle yanlış yaptığınızı kabul edin. Eşinizle aranızda sorunu çözmenin yolu bu değildi. Karşılıklı konuşmanız gerekirdi.

 *Ama hiç olmazsa bundan sonra hata yapmaya devam etmeyin. Çünkü şantaj’a boyun eğmenin sonu yok.

 *Bu şahıs, bu görüntüleri aynı zamanda bir maille, size gönderdiğine göre, size karşı, taciz, tehdit ve şantaj yapıldığına dair elinizde önemli deliller var, demektir.

 *Kaldı ki olaylar anlattığınız gibiyse, size karşı taciz değil, cinsel saldırı suçu işlenmiştir. Sadece bu yaptığı hareketin 2 yıldan 7 yıla kadar hapis cezası var.

 *Cinsel saldırı

TCK: MADDE 102. -(1) Cinsel davranışlarla bir kimsenin vücut dokunulmazlığını ihlâl eden kişi, mağdurun şikâyeti üzerine, iki yıldan yedi yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

 *Ayrıca size karşı tehdit ve şantajda bulunması da suç.

*Bu kişiye karşı, bu eylemleri nedeniyle şikayette bulunun. Bu dilekçenize kanıtlarınızı da ekleyin.

*Bu eylemlerinden dolayı manevi tazminat davası da açın.

***

*Eşinizle olan ilişkinize gelince, tüm bunları, başkasından duymasındansa boşanmayı da göze alıp onunla konuşmanızın doğru olacağını düşünüyorum. Karar sizin.

***

Değerli okurlarım, sağlık ve mutluluk dileklerimle...

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu       

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..