Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '12

 
Kategori
TV Programları
 

"İşler Güçler" in müptelâsı oldum...

"İşler Güçler" in müptelâsı oldum...
 

Bu diziye, hele bu çocuklara bayılıyorum!

             Oyunculukta istedikleri başarıyı ve şöhreti yakalayamamış 3 yakın arkadaşın, kendi filmlerini finanse edebilmek beklentisiyle girdikleri yan işlerde, başlarından geçen komik olayların anlatıldığı “İşler Güçler” adlı TV dizisi ve onun başrol oyuncuları; Ahmet Kural- Murat Cemcir- Sadi Celil Cengiz’den bahsediyorum elbette…

Her üç oyuncu da, pek çok dizide, başrolde ya da yan rollerde oynamışlar; ancak açık söylemem gerekirse, ben onları tanımıyordum.

(Tıpkı, dizi de senaryo gereği kendilerini tanımayan ve onları kahreden karakterler gibi!)   

Facebook’taki paylaşımlardan, ya da TV fragmanlarından oyuncu olduklarını biliyordum ama hangi dizi ya da sinema filminde rol aldıklarından haberim yoktu..

(Anlaşıldığı üzere ben,dikkatli ve iyi bir TV izleyicisi değilim!)

Ancak, geçtiğimiz 2-3 sezon boyunca düzenli olarak hiçbir televizyon dizisini izlememiş olan ben, tam 7 haftadır “İşler Güçler” dizisinin, dolayısıyla bu dünya tatlısı üç yakışıklının müptelâsı oldum.

Oyunculuk sektöründeki olumsuzlukları hicveden, espri dolu, keyifli mi keyifli bu Star TV dizisinin, senaryosunu yazan ve yöneten kişi Selçuk Aydemir.

Ve başrollerde Ahmet Kural- Murat Cemcir- Sadi Celil Cengiz;  gerçek adlarını kullandıkları dizide öyle başarılı, öyle sevimli, öyle komik ve öyle doğallar ki…

Sözü uzatmayayım;

Siz de gündelik dertlerden uzaklaşıp, biraz gülümsemek, belki biraz nefes almak isterseniz, hiç değilse haftada bir akşam ve 1,5 saatliğine bırakın işi gücü ve Star Tv’deki “İşler Güçler”i izleyin derim.

Ha eski bölümler internette ve reklâmsız; benden hatırlatması…

 

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..