Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

“İsrail Devlet Terörü” nü lanetliyorum!

Ne Filistin ne de Gazze konusunda politize olmayan birisi ve bu konulardan bağımsız olarak bu sabah İsrail askerlerinin sivil insanlarla dolu gemilere saldırarak silahsız insanları katletmelerinin sorumlusu olarak İsrail Hükümetini lanetliyorum. Hiç bir gerekçe silahsız sivil insanların silahlı askerler tarafından öldürülmelerini meşru kılamaz. İsrail toplumunun bireylerinin de bu katliama vicdanen ortak olmadıklarına tüm içtenliğimle inanıyorum. “Devlet Terörü” ve “lanetlenmek” kelimelerinin başkaca hiçbir çabaya gerek kalmaksızın anlamına kavuştuğu bu olan bitenin bir insanlık ayıbı olarak tarihte yer almasının önüne geçilmesinin tek yolu olayın tüm sorumlularının insanlık önünde yargılanmaları için gerekenin uluslararası toplum tarafından bir an önce yapılmasıdır.

Bu duygu ve düşüncelerle, taşıdığım olası tüm kültürel ve siyasi önyargılarımdan uzak çırılçıplak insanlığımla dünyaya çağırım; bu lanetin ortağı olmadığımızı kanıtlamak için üzerimize düşeni yerine getirmek üzere harekete geçilmesidir.
 
Toplam blog
: 129
: 1104
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F mezunuyum. Yüksek Lisans diplomalarımı G.Ü Sosyal Bilimler Enstitüsü'nd..