Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

"İşte sizin aşkınız bu"

"İşte sizin aşkınız bu"
 

aşk bu olmamalı


"Yaş günümde onunla şık bir restorandayız. Hiç unutmamış bugünü, çok önceden yer ayırtmış, hazırlanmış... Evim de, ofisim de çiçeklerle doldu. Yüzlerce çiçek, hem de en sevdiklerimden... Ne denli ince bir adam bu. Yemekte ona sevgiyle bakıyorum... Bu gece iyice sarhoş, onu ilk kez bu denli sarhoş görüyorum.  'Seni çok seviyorum,' derken, cebinden küçük bir kutu çıkarıyor. Kutuyu açıyorum, bir an gözlerime inanamıyorum, pırlanta bir yüzük bu, alyansa benziyor, yoo benzemiyor, bildiğimiz alyans bu. İçimden ne sevinç, ne hüzün geçiyor...

- 'Bu ne?' diyorum.

- 'Artık nasıl yorumlarsan,' diyor.

- 'Ama, alyansa benziyor bu.' 

- 'Olabilir,'

- 'Saçmalama, biz evli değiliz ki.'

- 'Ne olacağımızı bilmiyorum, ama bunu takmanı istiyorum, ellerin boş olunca sanki... Çok serbestmişsin gibi değil mi? Oysa parmağında bu varken, benim kadınımsın işte.'

- 'Senin kadının mıyım?'

- 'Evet, benim kadınım olmanı istiyorum... Çamaşırlarımı sen yıka, yemeğim senin elinden çıksın, hep benimle ol... Yalnız bir yerlere gitmen gerekirse anlasınlar onlar da, o pis herifler de senin bir sahibin var,'  

- 'Sahibim mi var?'

- 'Evet anlamıyor musun, seni nasil sevdiğimi, ben sana aşık oldum, artık bensiz hiçbir şey yapmani istemiyorum, seni kıskanıyorum, bu yüzüğü tak sevgilim. Sana ben bakayım, seni ben koruyayım, savunayım... O pis herifler sana yaklaşmasınlar ben varım artık . İşte aşk bu...'  "

***

"İŞTE SİZİN AŞKINIZ BU" parmaklarda o yüzük bir tasma görevi görmek yerine saf romantik duygularla verilen hediye olmadığı sürece, üçüncü sayfalar çamaşırları yıkayıp, yemeği yapıp hep erkeğiyle olan, yalnız oldugunda sahipsiz,korumasız, savunmasız olan kadının canına tak edip reddi çektiği gün yaşanan cinayetlerle dolmaz....

 
Toplam blog
: 17
: 364
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Milliyet gazetesi haber araştırma servisinde muhabirlik yapıyor. 'Mağdurun yanında Damla' esp..