Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '07

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

"İyi" yazar "kötü" yazmaz!

"İyi" yazar "kötü" yazmaz!
 

Satış ve pazarlama eğitimlerinde temek bir kural vardır. Karşınızdakinin dikkatini çekmek zorundasın! Ve bunu olabilen kısa sürede yapacaksın.

İlk görüntü çok önemlidir! İlk el sıkışın çok önemlidir! İlk cümlen çok önemlidir!

Bazı satışçılarda vardır. Ellerindeki ürünü satmak için çok ama çok çaba sarf ederler.

Neden mi? Satış teknikleri iyi bilmedikleri için!

Hayat insanın kendisini pazarlamasıyla geçer! Kendimizi sürekli birilerine pazarlarız. Annemize. Babamıza. Kardeşlerimize. Eşimize. İş arkadaşlarımıza. Şirketlere.

Son zamanlar da ise benim blog satışlarımla ilgili yorumlar gelmeye başladı.

Bu yorumlar negatif yorumlar, birileri çıkıp kendi blog satışları ve benim blog satışlarımla ilgili enteresan yorumlar yapmaya başladı.

Sen kötü yazıyorsun!!! "Ben"se iyi yazıyorum!!!

Sana göre nedir iyi olan yazı? Nedir iyi yazmanın kriteri? Aşık olana, aşk yazıları. Siyaset düşünene, siyasi yazılar. Seks sevenlere, seks yazıları.. Çocuklara oyun yazıları... Büyüklere yemek tarifleri.. Biraz dram, biraz acı, biraz ruh hali, biraz ruhsuzluk hali.

Kısaca herkes her istediğini yazar.

İyi yazar, kötü yazmaz!!!

Okumak isteyen okur, istemeyen okumaz! Hem okumayıp hem de eleştiriyorsan bur da bir terslik var!

Beğenmediğin bir yazının mı çok okunması? Ya da yazanın yazılarına olan uzaklığın mı? Bu anlatılanlar hayal ürünü değildir!

Satış eğitimi almak isteyenlere eğitim verilir! Okunan yazar olmak isteyenlere bol şanslar!

Resim : www.kariyer.cc

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..