Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '08

 
Kategori
Haber
 

“Kafama” kramp girdi…

“Kafama” kramp girdi…
 

<ı>

Biliyorum, yazının başlığına bakınca <ı>“Gerçekten bu adamın kafasına kramp girmiş” diyeceksiniz ve ekleyerek <ı>“Kafaya kramp nasıl giriyor acaba” diye de soracaksınız.

Haklısınız…

Ne diyebilirim ki? İnsanın kafasına kramp girer mi? Hadi girdi, yaşar mı? Hadi yaşadı diyelim, her halde bitkisel hayata girer.

Döndüm, en son yazdığım yazıya baktım. O yazımda, Türk Silahlı Kuvvetlerinin Kuzey Irak’a yaptığı kara harekâtının bitirilmesi üzerine, herkesin deyim yerinde ise <ı>“Apışıp kalması”na anlam vermemiş, gerçekleri olabildiğince anlatmaya çalışmışım.

Sonra üzerinde o kadar anlamsız tartışmalar başladı ki…

<ı>“Kafama” kramp girmesine şaşırmadım…

<ı>xxx

Şimdi ben size doğru dönsem ve başlasam konuşmaya ve bu arada da lafı bir tarafa getirip <ı>“Çüş” desem!...

Olur mu?

Olmaz ama Denizli’de bir horoz çıkmış, ötecekken “Çüş” demiş…

Ben şimdi <ı>“Kafama kramp girdi” diyorsam, yanlış bir şey mi ifade ediyorum?

<ı>xxx

<ı>

Başbakan, hemen her fırsat bulduğu yerde kürsüye çıkıp, asabiyeti de <ı>“Konuşma sanatı”na başlayarak veriyor veriştiriyor.

Veriyor veriştiriyor da, konuşmasında hep <ı>“Bizler” ve <ı>“Onlar” diyor…

Acep ola Sayın Başbakan’ın <ı>“Bizler” dediği kimler, <ı>“Onlar” dediği kimler.

Merakımdan <ı>“Kafama kramp girdi” diyorum, sizler de <ı>“Nasıl oluyor” diyorsunuz…

İşte böyle oluyor ha zahir…

<ı>xxx

Ankara’da bir kapalı spor salonuna Rize’liler toplanmışlar. Elbette Rize’liler toplanınca orada Sayın Başbakan da vardır. Dikkatle takip ettim ve dinledim, ne toplantısıymış diye…

Rize’nin “<ı>Düşman işgalinden kurtuluş yıldönümü” imiş…

Ağabeyler, ablalar…

Affınıza sığınırım ama <ı>“Kurtuluş günleri” ne zamandan bu yana Ankara’da kutlanır oldu?

<ı>“Kafama kramp girdi” diyorum, bana inanmıyorsunuz…

El insaf yahu…

<ı>xxx

<ı>

bu vesile ile ve yeri gelmişken…

Düşündüm, araştırdım, soruşturdum, ne yazık ki Kayseri’nin “<ı>Düşman işgalinden kurtuluş yıldönümü” diye bir günü yok. O nedenle bizim de Ankara’da böylesine kutlayacak bir günümüz kıskanırım ki yok… Niye yokmuş, çünkü <ı>“düşman” denilen kefereler, Kayseri’ye kadar gelememişler ama Kurtuluş savaşı sırasında bir dönemin tüm lise son sınıf öğrencileri, onları haklamaya gitmiş. Bu nedenle de Kayseri Lisesi, o dönemde mezun vermemiştir.

Ama yaratabiliriz…

Mesela, önümüzdeki seçimde, belediye başkanlarının tümünü bir başka partiden seçip, gelecekte de o seçim gününü <ı>“Kurtuluş günleri” olarak pek ala kutlayabiliriz, hem de Ankara’da ve 19 Mayıs stadında…

Sayın Mehmet ÖZHASEKİ…

Değerli Büyükşehir Belediye Başkanım…

Öncelikle sizi, Sayın Büyükkılıç’ı ve Sayın Yıldız’ı, böylesi bir <ı>“Kurtuluş günü” yaratmak adına bir başka partiye veya bağımsız adaylığa davet ediyorum.

Saniyen…

Eğer Kayseri için de <ı>“Kurtuluş günleri” olarak kutlayabileceğimiz bir gün <ı>“İhdas” ederseniz ve vesile olursanız, Kayseri’de <ı>“Halk oylaması” ile heykelinizin Belediye Binası önündeki yere, hem de orijinal boyutta dikilmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım, söz…

Bir tarafınızda Sayın Büyükkılıç, diğer tarafınızda Sayın Yıldız…

Şimdi <ı>“Kafama kramp girdi” dediğime inanıyor musunuz? İşte bu nedenle meğerse iki günden beri yazı yazamıyor muşum...

08 MART 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..