Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

"Kahvede ebru" yu hatırlayan var mı?

"Kahvede ebru" yu hatırlayan var mı?
 

Okyanusta birlikte kesif yolculuguna davet...


25. Dizi: Kimi ariyorum, biliyor musunuz ?

...Vakit yok, gemi kalkiyor artik

Ah o gemide bende olsaydim ,acik denizlere yolalsaydim...

Milliyet Blog Sitesinde, bugün itibariyla 3420 üye kayitli görünüyor. Günde ortalama 200 blog yayina giriyor. Bunlar arasinda düzenli ya da düzensiz araliklarla blog yaziliyor. Blog yazarlarini tanitmak, animsatmak amaciyla baslatilan bir blog-dizisi var. En son Ümit Culduz Bey "Kimi ariyorum biliyor musunuz?" baslikli blogunda Ilker Konar adli Blog yazarini animsatmisti. Rahmetli arkadasimiz nur icinde yatsin.

Ümit Beye buradan tekrar tesekkürler. Ilgili blogu okumak isterseniz

Ümit Beyin bulmacasini ilk dogru yanitlayan ben oldugum icin kural geregi sira bendeymis. Buna sevindim tabii.
3414 nüfuslu mahallede oturan insanlarin hepsini tanimamiz elbette mümkün degil. Tanidiklarimizin bir cogu pencerelerinin panjurlarini indirip gitmis. Carsida pazarda da rastlamiyoruz. Varliklarini biliyoruz ancak benim gibi hatirlayanlar da vardir.


Iste onlardan birisi ve hala pencerelerinin panjurlari kapali, kendisi de ortalikta görünmüyor. Iste ben O yazarimizi sizlere animsatmaya tanimayanlara tanitmaya calisacagim.

Birlikte arama tarama, animsatma turuna cikmak isteyenler lütfen gemiye buyursun!


Sizleri cook uzaklara götürecegim...:)

Deniz dalgasiz ve sakin. Hava günesli. Masmavi Okyanusun ortasindasiniz.

Güverte de sezlonglariniza rahatca yaslanin ve gevsemeye calısırken, söyleyeceklerime lütfen dikkat etmeniz yeterli olacaktir. Hazir miyiz efendim?...

...

Tamam -ozaman basliyoruz!

>>

 

-Degerli Blogcu komsumuz: Balikesir Sirri Yircali Anadolu Lisesinden mezun olmus.

-Koc Isletme Bölümünü 2000 yilinda bitirdikten sonra Bogazici Üniversitesinde Yüksek Lisans yapmis.

-Insan Kaynaklari Uzmani olarak 2005 yilindan bu yana Bogazici Üniversitesin de uygulamali Liderlik ve Yönetim Becerilerli dersi veriyor. (hakkimda bölümünde linki var)

-2003 yilindan beri Montreal’de yasiyor.

-Kanada’da McGill Üniversitesinde Ögretim Görevlisi olarak calisiyor. 120 Ülkeden gelen ögrencilere Liderlik ve Yönetim dersleri veriyor.

-Milliyet Blog Sitesinin kuruldugu yil icersin de; 09. 09.2006 da üye olmus.

-Yazilarinin bazilarinda beyin firtinasi yapiyorken, diger yandan meslegi ve projeleriyle ilgili makaleler yaziyor/du.


En son blogunu 16.05.2007 de yazmis.

Söyle yaziyor bir blogunda:


"-Türkiye ile aramizda yaklasik 8500 km var. Ve sükürler olsun ki sizlerle iletisim kurabiliyoruz. Burada arastirmalarim agir. Her hafta yaklasik 2000 sayfa okuyorum. Bu okumalarimin büyük cogunlu ingilizce. Her gün belki 2 gün yasamis gibi oluyorum. Cok hizli ve cok fazla seyi ögrenmek zorundayim. Bunun icin de gece gündüz calismam gerekiyor." diyor.

-En son aldigi mesaj 21.03.2008. Fakat görünür de yeni yazilmis blogu yok.



En sondan bir önceki blogu: « Montereal’den bir bahar mektubu: Izninizi istiyorum » baslıklı yazısında sunları yazmıs:


"Fark edenleriniz olmuştur: Yaklaşık bir aydır yeni makale yazamadım ve yayınlamadım. Sizlerden gelen bazı mesajlarda nedenlerini sormuşsunuz ve merak etmişsiniz, bu yüzden geç de olsa bir açıklama yapma ihtiyacı duydum. İlginiz için çok teşekkür ederim efendim.

Şu anda McGill doktora programının en kritik aşamalarından biri olan yeterlilik sınavlarına (comprehensives) hazırlanıyorum. Bunun için yaklaşık 140 kitap ve makaleyi okumam gerekiyor. Okumak da yetmiyor, derinlemesine anlamam, sentezlemem, analiz etmem, notlar ve özetler çıkarmam, bağlantılar kurmam gerekiyor. Bu sınavlar Haziran sonunda yapılacak. Beş gün sürecek, sabah 8'den gece 24'e kadar. Her günde akademik ve yayınlanabilir bir makale ortaya çıkarmak zorundayım.

Ayrıca Hayat Yayınları'ndan çıkacak bir Yönetim ve İşletme kitabının taslağı ve son versiyonları üzerinde çalışıyorum. Kitabın ismi, içeriği, konuları ve yayınlanacağı tarih ile ilgili en taze ve en yeni bilgileri bu sütunlardan sizlerle paylaşacağım, sizlere söz veriyorum.

Bu yoğun ve zorlu süreç yüzünden Türkçe yazma serüvenime ve Milliyet Blog macerama ara vermek zorunda kalıyorum. İçinde bulunduğum tempo ve yoğunluk, denememe rağmen sürekli yazmama izin vermiyor.
Bunu için sizlerden özür diliyorum.

Bu bir veda yazısı değildir. Sadece Haziran sonuna kadar sizlerden izninizi istiyorum. Bu süreç içerisinde eğer fırsatım olursa haftada bir iki kez yeniden yazarım, ama görünen o ki, büyük ihtimalle düzenli olarak yazılarıma devam edemeyeceğim.

Bu süre içerisinde sizleri daha önce yayınlanmış olan 240 yazım arasından okuyamadıklarınızı okumaya davet etmek istiyorum. Bunun için de sizler için önceki konulardan özel derlemeler ve seçkiler hazırlayacağım.

Ayrıca bu süre benim yenilenmem ve tazelenmem için de bir fırsat olacak. Daha da güzel, kapsamlı, yenilikçi makaleler kaleme alacağım. Yine liderlik, vizyon, 21. yüzyıl, bilimsel gelişmeler, stratejik yönetim gibi konularda sizlere yazacağım. Yine, Türkiye’nin profesyonellerini 21. yüzyıla taşıyabilecek modelleri, kavramları, yenilikleri bu köşede gündeme getirmeye devam edeceğim. Yine iyi sentezlenmiş, evrensel kalitede, yepyeni, vizyon sağlayıcı, ufuk açıcı ve bilimsel bilgiler sunmak için delicesine çalışacağım. Çünkü her yazının benim için bir dostluk, vefa, iletişim ve paylaşım değeri var. Her yazı, çok özlediğim dostlarıma, Türkiyeme, sizlere, sıcak bir selam, hasret dolu bir mektup demek.

Beni anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum. Sizleri, tüm arkadaşlarımı, dostlarımı, Türkiye'mi çok seviyorum ve çok özlüyorum.

Ve kendimi affettirmek için sizlere bir sürprizim var. Tıklayın bakalım:)
"



Kendisini bulursaniz, sayfasina girip verdigi linki tiklayarak sürprizini görebilirsiniz.



Yenilikci, kararli, tammotivasyonlu, caliskan, pozitif, esprili, sahip oldugu zihinsel ve insancil kisilik degerlerinin yanisira bir okadar da alcak gönüllü, sevecen, ülkesini cok seven, ülkesine yararli olabilmek icin yogun akademik calismalariyla beyni dolup tasan örnek dinamik bir insan. Yolu acik olsun.

Gurur duyulacak bir evlat gurur duyulacak bir insan. Bu vesileyle kendisini tekrar aramizda görmeyi arzu ediyor, emeklerinin karsiligini fazlasiyla almasini, saglikli mutlu bir ömür yasamasini diliyorum.

Evet! kesif yolculugumuz son bulmustur. Ilginiz ve birlikte seyahat önerimi kabul ettiginiz icin tesekkürler. Bundan böyle ödevinizi hazirlayip sunabilirsiniz.

Bu tanıtım, bilmece bulmacadan cok; enformatik bir yazi oldu. Sanirim eski üyeler kendisini hemen hatirlayacaklardir. Henüz tanimayanlar da verdigim ip uclari sayesinde cok cabuk bulacaklardır...

Hemen hatirladiniz degil mi?


Bu kadar ipucu verdikten sonra hatirlamamak ne mümkün...




Sevgiler, saygilar

Mine

10.06.2008




Not:
Kural geregi ilk bilene ebelik devredilecektir. Tahmin ettiginiz veya dogru ismi yorum basligi satirina gectikten sonra, yorumlarinizi istediginiz gibi yazabilirsiniz.

Nedeni: Yorumlarin arasindan dogru ismi ilk etapta görmek daha kolay olacaktir.

Tesekkürler.


Sonuclar

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..