Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Eğitim
 

"Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner"

"Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner"
 

"Bu dünya bir hayalden ibaret..

Bu hayal uykusundan uyanmak asıl marifet!

İnsan bunu iyi bilse yetecek.

Olan da yok, yok da yok!
Acaba,
Asıl yanılgı düşüncede olanı var sanma mı?

Dünya diyelim örneğin nasıl yaratıldı?

Kutsal kitapların tanımı dışında..
Bir bilen var mı?
İnanan ayrı inanmayan ayrı bu konuda..

Hem zaten,

Bilmenin de ne faydası var ki bilene?

Onu sen de yapamadıkan sonra..

Düşünebildiğimden daha büyük bir varlık.. 

Düşünemiyorum doğrusu!

Niye, niçin, nasıl, ne işe yarayacak sonra?

Gerçek ne o zaman ölüm değilse?

Dostluk örneğin bir yere kadar tamam da..

Ya ölüme gidişte ne işe yarar?

Yoksa ölüm... Ölüm de mi hayal ürünü?

O da mı hayal uykusunda gördüğümüz?

Peki..

Bu savaşımlar bu savaşlar niye o zaman?

İstilalar sömürüler, yok etmeler, bu kan deryası..

Bu ABD bu İsrail neye bu denli kinci?

Neden durmadan ona buna komşularına;
Saldırıp duruyorlar?

Neden Tayyip Bey biren bire;

İran’ı anlayışla kaşılayıp İsrail karşıtı oluverdi?

Neden ABD’nin İran düşmanlığı;

Savaşsız çözüme dönüşüverdi birden bire?

Tayyip Bey’in bu yeni durumdaki yeni misyonu

İran’a,

Düşmanımın düşmanı dostumdur mu dedirtmek?

ABD ve İsrail’in asıl planı,

İran’a dostluk içinde kazık atmak,

Onu bozup,

Armageddon savaşlarını öyle mi kazanmak?

Aman boşver be öteki benim..

Tek dost Tanrı değil mi?

Dost anlayan anlaşılandır.

Her şeye karşın sevemeyi sürdürendir!

Zinhar,

Korkulan değil hatırı kırılmayacak olandır!

Bu dünya bir hayalden ibaret..

Bu hayal uykusundan uyanmak asıl marifet! 

İnsan bunu iyi bilse yetecek!"

***

Bu böyle de şu bizim İstanbul Polisi ne yapıyor acaba kendisi biliyor mu?

Silahsız, taşsız, sopasız üniversiteli gençleri "biber gazı"yla zehirlemek onları hiç üzmez mi? 

Bıraksalar onları, bağırsalar, çağırsalar , söyleyeceklerini söyleseler, o polisler acaba nelerini kaybedecekler? 

Yarın o biber gazını "ölümüne sıktıkları" gençler başlarına amir olarak gelirlerse ne yapacaklar acaba? 

Ya onların içlerinde onların da çocukları olsa bunu onlar bilse, yine o biber gazını sıkarlar mı? 

İstanbul poisi devlet memuru olduğunu niye unutur

Yoksa bunlar parti memuru mu ki? 

Ben bir öğretmen olarak bir baba olarak İstanbul polisinden daha insancıl olmalarını bekliyorum

Korkmasınlar bu taşsız, sopasız ve silahsız gençler PKK yandaşı çocuklar gibi değiller! 

Hem canım her ileri ülkede ve demokrasinin oturduğu ülkede gençler yüksek sesle protesto yapabiliyorlar, bizde de yapabilmeliler

Polis bunlara ancak eşlik etmeli herhangi bir saldırya maruz kalmasınlar diye.. 

Benim devletim böyleyse, benim devletimdir! 

Benim polisim böyleyse, benim polisimdir. 

Halkın can ve mal güvenliğine hassas olduğunca ben polise güvenebilirim

Ben poisten bunu bekliyorum ve haykırıyorum: 

"EyTürk Polisi sen ipine kadar, sapına kadar halk çocuğusun, halk çocuklarına işkence yapmaya senin elin gitmez! Ama gidiyor neden?  

Ne demiş atalarımız; "Keser döner, sap döner.. Gün gelir hesap döner."
Aklın egemenliğinde güzel günlere..
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..