Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

(Kıl dönmesi)

(Kıl dönmesi)
 

..kıl dönmesine iyi geliyormuş!...



KILLI ŞİİR


Bir kıl yüzünden heba oldu
Tenceresiyle güzelim kapuska
Mağdur oldu amma kapuska
Sevdiğimin saçları lepiska
Giydiği tuman ise beyaz patiska
Konuşursa tutmayın, vallahi daniska.

Bir kıl sebebidir zehir oldu hayatım
Dönüp durmuş çok acıyor mabadım
Kıkır kıkır gülme ordan
A benim züppe kılıklı damadım

Bir kıl için düşmüşüm ben dağlara
Oyumu veremedim Fikri Sağlar'a
Koman beni Silivri'de bağlara
Bir selam gönderin Cavit Çağlar'a

Bir kıl yüzünden kafayı bozdum
Eskiden ozandım şimdi borozan oldum
Söyleyin şifa nerede
Varayım geleyim heman
Aman, amaan hemaan!

M.C.Avus

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..